Grad Velika Gorica

Covenant of Mayors

Građani predlažu

Usporavanje prometa u Zagrebačkoj – od Kolodvorske do Podbrežnice

Poštovani,molim Vas da mi odgovorite na moje pitanje koje glasi: kada će se nešto poduzeti da se uspori promet u Zagrebačkoj ulici, na potezu od Kolodvorske ulice do Podbrežnice?

Na tom potezu su 3 pješačka prijelaza(na raskršću sa bratstvom i 2 kod groblja) koja na žalost vozači u JUREĆIM automobilima ne poštuju. Malo malo se čuje škripa guma, sad u ljetno vrijeme motori protutnje,a posebice u večernjim i ranojutarnjim satima jure kamioni, šleperi i kamioni s prikolicama, koji mislim da bi trebali ići obilaznicom.

Molim Vas da se nešto poduzmete,jer tuda djeca idu u školu, roditelji vode djecu u vrtić i tu je također dom za djecu s poteškoćama i trebali bi mislit na njihovu sigurnost.

Hvala, s poštovanjem zabrinuta majka!

Arijana Babić

23 komentara na: Usporavanje prometa u Zagrebačkoj – od Kolodvorske do Podbrežnice

  • Davor I

    Prolazim redovito tom trasom i koliko ja vidim, problem uopće nije u brzini, nego u elementarnoj vozačkoj nekulturi. Možete tamo zaredati 10 ležećih policajaca, uvesti ograničenje na 20 Km/h, dok se vozači ne nauče puštati pješake na zebri, postiči nećete ništa osim što ćete dodatno iznervirati vozače i napraviti prometni kaos u gradu.

    Pravo rješenje je jednostavno. Postaviti ovlaštenog policijskog službenika da provede svaki dan nekoliko sati u blizini nekog frekventnog pješačkog prijelaza i dijeli kazne vozačima koji oduzmu prednost pješacima.

  • Davor I

    Zapravo, prokleto je smiješno da mi, dok se u razvijenom svijetu govori o tome kako promet u gradivima učiniti što bržim i ekonomičnijim, razgovaramo o tome kako ga učiniti što sporijim.

  • Pero I.

    Evo, nekulture vozaca na dijelu. Upravo danas 17.07.2013. u 7h i 20 minuta, dogodila se automobilska nesreca, na samom pjesackom prijelazu, na krizanju Zagrebacke i Kokotovog naselja, kod kucnog broja Zagrebacka 108. .Toliko o primjerenoj brzini vozaca, na dionici od Kolodvorske prema Podbreznici, na glavnoj ulici – Zagrebackoj.

  • marija antić

    činjenica je da i ja stanujem u tom dijelu koji se spominje a to je potez Zagrebačke ulice od Kolodvorske pa do groblja, zaista se tu treba nešto poduzeti a to bi bilo kažnjavanje vozača koji ne stanu pješaku kad je pred zebrom, u Zagrebu na Miramarskoj to obavezno čine policajci i to vrlo često jer vozači nemaju “kulturu” o kojoj se uči u auto školi. Pa kada za ne stajanje zarade globu od 2000 kuna onda će slijedeći puta malo mućnuti glavom, što bi se reklo TREBA UDARITI PO DŽEPU.

  • Zdenko

    Moje mišljenje je pojačati nadzor nad vozilima koji se kreću kroz zagrebačku ulicu. Zona 40 km/h ili postaviti policijske radare, te samim time upozoriti da se radi o osjetljivoj prometnoj zoni. Signalini semafor za pješake, reflektirajuće oznake na kolniku bi bio jedan od početnih koraka.

  • Davor I

    Povečati dopuštenu brzinu na 60, redovito postavljati radare i svi zadovoljni.

  • Boris Hruškar

    Treba kažnjavati i neodgovorne pješake koji bez ikakve provjere krenu prelaziti pješački prijelaz, a da pri tome nisu napravili niti jednu provjeru da li pristiže vozilo i koliko je blizu prijelaza. Valjda vam je jasno da i pri malim brzinama, posebno za vrijeme loših vremenskih prilika i slabe uočljivosti pješaka, nije moguće stati “na mjestu” i propustiti pješaka, a posebno biciklistu koji “dohuji” i samo skrene na pješački prijelaz (a morao bi pješice preko njega). Svi bi samo kažnjavali vozaće, pri čemu ne vode računa o pješačkoj nekulturi. Djeca – pješaci, su posebna kategorija i njih vozači skroz drugačije percipiraju i prema njima se odnose puno pažljivije nego li prema odraslim osobama. Zlobni komentari na račun vozača imaju oni pješaci i biciklisti, koji nisu položili nikakav ispit za upravljanje motornim vozilima, pa uopće nemaju pješačku i vozačku kulturu.

  • Arijana

    Slažem se da i pješaci idu kao muhe bez glave,ali isto tako kada pješaka propuste u desnoj traci,on očekuje da će stati i u lijevoj, a ne da mora čekati na cesti da prođe 10 auta dok ga propuste da pređe cestu,a i onda je riskanto jer ako ne stigne se stati projurit će po biciklističkoj traci ili će se sudariti,jer se ne poštuje ograničenje brzine niti znak pješačkog prijelaza. To vam pišem iz iskustva,a ja sam i pješak i vozač.

  • Boris Hruškar

    Arijana, slažem se sa izrečenim. I ja sam to često doživio da pri propuštanje pješaka na cesti sa dvije trake u jednom smjeru, jedan vozač propušta, a u susjednoj traci gazi jer je neodgovoran i bezobrazan te zaobilazi zaustavljeni automobil prevelikom brzinom. Ponekad kalkuliram da li uopće stati. Ako je malo vozila iza mene i ako predviđam da će me krenuti obilaziti zbog njegove velike brzine, ne stajem pješaku. Po tome i ja ispadam loš i bezobrazan vozač.

  • Arijana

    Gospodine, da ali ako se propušta pješaka u oba dvije trake onda onaj 5 nema šta projurit po biciklističkoj traci kad je majka s dječjim kolicima na pješačkom prijelazu!!!!! I to naravno projuri djetetu ispred nogica!!!! Ili propuštaju majku s djetetom u invalidskim kolicima a onaj 6 ne stigne stati i lupi onog ispred sebe i još napadne pješaka!!!!!! to je vozačka nekultura!!!!!

  • Davor

    Naravno, i ja sam doživio takvih stvari. Međutim, garantiram vam da rješenje tog problema nije u umjetnom usporavanju prometa, čime bi bili uglavnom zahvaćeni samo vozači koji se i onako pridržavaju prometnih pravila i kulture.

  • Boris Hruškar

    @Arijana, onaj 5 (valjda peti ili 5.) niti ne vidi što se naprijed zbiva i prokleto je bezobziran kada napravi ovakav prekršaj, ali čest slučaj je da u dvije trake u jednom smjeru, jedan vozać stane npr. u desnoj traci, a onaj iza njega se prestroji u lijevu traku i po gasu, a da niti ne vidi zašto je ovaj ispred stao. Pješak je dobio “lažnu” sigurnost od onog prvog vozača, te je počeo prelaziti cestu, ali ipak mora paziti dane nastrada kada prelazi tu sljedeću traku. Mora paziti, posebno, ako je zaustavljeno vozilo velikih gabarita, te ne vidi kroz njega. Znam da su vozači često bezobzirni i bezobrazni, ali se sutuacija stalno popravlja, a djecu pješake i ostale (mislim i na vozaće automobila i bicikala) treba stalno educirati o ponašanju u prometu

  • Dubravko Balenović

    Jedino riješenje je na navedenim prijelazima postaviti semafore i to ne samo trepteće žute, kao napr. u Kolodvorskoj kod pizzerije Kaktus, jer takve ne poštuje skoro nitko, već prave semafore s crvenim svjetlom, sinkronizirane sa cijelom Zagrebačkom. Takvo riješenje ne bi usporavalo automobilski prometa, apješacima bi ipak dalo mnogo veću sigurnost. Sve drugo ovisi o kulturi (ili nekulturi) sudionika u prometu

  • ja

    :-) super i nek budu sinhronizirano ko i na hbz tj. Za vozila koja voze 80+ km/h

  • zoran

    A da se postave niski ležeći policajci u nizu kao od Horvaćanske prema Jarunu u Zagrebu, koji ne ometaju one koji idu polako, nego protresu one koji idu brže od 60. Ne bi nikome škodilo, a bilo bi dobro za sigurnost.

  • Ivo

    Pozdrav,
    Slažem se da je za neke vozače vožnja kroz naselje ista kao i na otvorenoj cesti, većina vozača ne staje ljudima na pješačkim prilazima, a o usporavanju brzine odnosno vožnji kroz naselje da i ne govorimo. I slažem se da je vožnja kroz centar Gorice zbilja prebrza ali ja vas sve pozivam da prođete okolnim naseljima koja su još uvijek kao grad (konkretno dio naselja Novo Čiče i Jagodno), koja nemaju pješačku stazu niti pješački prijelaz a vjerujte mi ljudi isto trebaju hodati i prelaziti cestu. A ako vozite u skladu s propisima ljudi vas pretječu kao da su na autocesti. I znate što je najgore nikog a za to nije briga, niti Grad što nema staze niti policiju što ljudi voze kako voze. Samo se paziti i moliti da se ne dogodi neko zlo.
    lp

  • Franjo

    ehh.. OVO je glavni problem. Nigdje nema više zelenog vala, već je promet u svim gradovima načinjen tako da vozeći propisanom brzinom dolazite na početno ili puno crveno svjetlo na slijedećem semaforu. I to u svim smjerovima, u svim gradovima Hrvatske. Proračunate su sekunde pri kretanju vozilom. To je učinjeno unatrag nekoliko godina. To ljude vrlo opterećuje i izluđuje. Nema više ni trepćućeg zelenog svjetla, signalizacija doslovno ‘pada’ sa crvenog na zeleno svjetlo, ili sa zelenog ulazi u žuto koje traje bezrazložno dugo, a ionako zakonom nije predviđen prolazak kroz žuto svjetlo. Situacija u regulaciji prometa na cestama je užasna. Npr. grad Zagreb – u noćnom režimu prolazite bez poteškoća većinu glavnih pravaca, a ujutro kada se ide na posao – svi pravci su blokirani neusklađenim radom semafora, a koji je programabilan, i suprotno od potreba. Suludo i nelogično, ali – tako je.

    No, ako vozite glavnim gradskim pravcima značajno sporije, tj. 35-40 km/, tada stižete na zeleno. No, teško je i to pogoditi ,jer su relacije predugačke za ocijeniti primjerenu brzinu, jer se nakupi auta koji čekaju pred semaforom, i jer na vas djeluju trubeći vozači koji voze propisanom brzinom +/- 50km/h.

    Zato je svaka dionica koja je prohodna, opterećena nešto bržim prolaskom vozila.
    Kada bi postojali zeleni valovi, kao nekada, ljudi bi vozili smireno. većini vozača nije jasno što se događa, tj. zašto je promet ’smotan’, zašto su ceste postale neprohodne, zašto su takve gužve i zašto promet teče neobjašnjivo sporo.
    Netko (smjernice iz EU, nečujne odredbe i posebni uvjeti iz MUP-a, tj. policije, nefunkcioniranje građanskog društva koje je omogućilo policiji da djeluje samostalno i pretvori nas u ”policijsko društvo”, ..)je debelo KRIV za to.
    Nije istina da ima jako puno auta. Istina je ovo drugo – regulacija prometa je izvrnuta, ’shebana’.
    Pogledajte grad veliku Goricu. Svi prilazi (ali i izlazni pravci!!!) gradu zaključani su senzorskim semaforima koji drže crveno svjetlo u svim smjerovima, dok se ne približite i stanete. Tada se uključuje zeleno svjetlo – hvala, ali već sam stao – a zašto sam stao? Kome treba da ja obavezno zaustavim vozilo prilikom približavanja? Samo kontroli, tj. – policiji. A policiju i pravosuđe nije briga za povećano zagađenje, za povećano trošenje vozila i goriva, iscrpljivanje ljudi, uznemiravanje ljudi dok voze poštujući ograničenja…
    Većina vas komentatora to nije ni uočila, ni spomenula. Većina ljudi ne vidi to, i nema snage u društvu (političari ne smiju protiv policije, jer odmah gube rejting!) koja bi se oduprla policijskom režimu u koji smo uhvaćeni mi građani, koji želimo i očekujemo slobodan život i zemlju.
    Zato vozači ”divljaju” povećanom brzinom na slobodnim dionicama, zato su policijske zasjede na izlazima iz gradova… Ova zemlja postala je vrlo izopačena za život.

    Moji upiti službama o iznesenom, završili su skromnim priznanjima o djelomičnom utjecaju policije. A ta ista policija trebala bi se zalagati za prohodnost prometnica, no kako tada zaustaviti pljačkaše banaka? Svi smo mi taoci krupnog kapitala. Ljudi, zablude su velike, a vukovi zloupotrebljavaju želju ovaca za mirnim životom…
    uz poštovanje,

  • zoran

    Neće se napraviti ništa, očito. Predlažem da se nakon prve nesreće pokrene medijski pritisak da se smjene odgovorni!

  • arijana

    Čini mi se da se prometnice rješavaju od Kolareve prema centru,Trg kralja Tomislava do Kolareve i da je to samo Velika Gorica,a mi koji živimo u Zagrebačkoj ulici na potezu od Kolodvorske prema Podbrežnici nismo stanovnici ovog grada! Slušamo i gledamo aute,kamione,a da ne govorimo o motorima kako protutnje kraj naših prozora. Očito naši gradski oci čekaju nesreće poput onih u Rijeci i Varaždinu (iskreno mi je žao žrava) pa mi možda onda nešto poduzeli!

  • Boris

    Poštovanje,

    mislim da bi ovu temu ponovno i pod hitno trebalo aktualizirati, obzirom da od srpnja 2013. godine, kada je ona pokrenuta, nije došlo do nikakvih poboljšanja.

    Posljednjih mjeseci Zagrebačka ulica ponovno služi dijelu motorista kao pista za testiranje limita njihovih motora.
    Radi se o potezu od centra Gorice (robna kuća, kino) pa sve do Podbrežnice i semafora kod auto kuće Zubak. Ono što rade primjer je besramnog nepoštivanja običnih građana koji ovdje žive, uz kršenje svih sigurnosnih zakona i gradskih propisa.

    Divljačka ubrzanja motora i buka koja se popratno stvara nesnosni su. Tu je i višestruko prekoračenje ograničenja brzine po naseljenom mjestu.
    Najčešće se ovo divljaštvo dešava u kasnijim noćnim satima, ponekad u jutarnjim satima, kada je ta buka dodano izražena. Ima i dnevnim primjera. Postoji propisana razina buke u decibelima koja je dopuštena, a koju ovakva agresivna buka motora debelo nadilazi.
    Ovome nije mjesto u centru jednog grada koji se može podičiti mnogo čime. Ovakvo divljanje po našem gradu, kršenje sigurnosti, kršenje javnog reda i mira trebalo bi biti sankcionirano.

    Sama pomisao na potencijalne nesreće koje samo čekaju da se dogode stvara nelagodu. U opasnosti su ovdje i svi pješaci koji hodaju s bilo koje strane nogostupa uz Zagrebačku ulicu.

    Svjestan sam da rješavanje ovog problema nije moguće preko noći. Međutim, za početak, pokoji policijski punkt na Zagrebačkoj koji prati stanje i zaustavlja ovakve vozače bio bi dobrodošao. Dugoročno sigurno postoje i drugačija rješenja.

    Goričani, kakva su vaša mišljenja?

  • Marko Tomić

    Pridružujem se ovoj temi i dodajem kako Ni ulice Ljudevita Posavskog i Matice Hrvatske do novog rotora nisu iuzzetak divljanja motorista u bilo koje doba dana ili noći.
    Neku noć me kao grom probudio prasak i buka, a to prelazi preko 100dB u gusto naseljenom području.
    Ako tome pridodamo ugrožavanje stanovnika testiranjem motora koji očito kružno se vozaju po Velikoj Gorici postavlja se pitanje gdje prometna struka i policija u cijeloj toj priči?
    Postavljanje kamera duž grada je jedino rješenje da se zaustavi doslovni terorizam koji se odgađa u gradu.
    Iako postoje obilaznice tu je očita namjera divljanja, utrkivanja i testiranja brzine i/ili buke motora, automobila, a svjedočio sam da su se jednom prilikom i kamioni u gluho doba noći prestizali…

  • Boris

    Trenutno nam jedino promjena godišnjeg doba pomaže u ovoj situaciji. Prestankom ljeta i dolaskom jeseni/zime stanje će se privremeno popraviti. Motori će biti u garažama i čekat proljeće 2018. kada će isti problem ponovo početi iritirat sve nas.
    Marko, kamere mi se čine dobrim rješenjem. Za naše podneblje jedino funkcionalno rješenje je opaliti ovakve luđake po džepu (plus kazneni bodovi).
    Sve to u nadi da će u nekom srednjem roku doći do promjena u glavama, kada će biti nezamislivo ikome voziti takvim brzinama kroz centar naseljenog mjesta.
    Put do takvih promjena počinje u ovom slučaju kažnjavanjem, čime posljedično smanjujemo ovakve probleme. Mali i bitan korak bi u svakom slučaju bilo postavljanje spomenutih kamera.
    S moje strane ići će pismo uredu gradonačelnika sa opisom problema i molbom da se pomogne u traženju rješenja. Bilo bi dobro da nisam jedini koji ga šalje, pošto nisam jedini kojem ovaj problem iznimno smeta.

  • Mako Tomić

    Promjena godišnjeg doba nije rješenje i problem ostaje kao takav, osim kamera i za početak redovitih kontrola policije što se tiče usporavanja prometa također odlično protočno rješenje su rotori te ležeći policajci sa senzorima koji ovisno o detektiranoj brzini se izvlače osobito na ulicama sa smanjenim prometom (već i ima senzora na nekim mjestima ionako).
    Što se tiče motorista ne znam da policija uopće ima rješenje za tu grupu vozača izuzev snimanja prometa koje se ne provodi.
    Svakojakim ležećim policajcima se često kažnjavaju i savjesni vozači,a i nije neko rješenje raskopati cijeli grad i zapuniti ga barijerama pošto ionako ima onih kojima ni to ništa ne predstavlja…
    Buka na nekim dijelovima je i bez ovakvih divljanja često preko dozvoljene, a pretvaranjem starih jednosmjernih cesta u dvosmjerne nažalost može se očekivati samo gore stanje što se tiče zagađenja, buke, nesreća i prometa.
    Nekad jesu ceste bile dvosmjerne, ali zato i jesu pretvorene u jednosmjerne pošto to nije bilo održivo, samo kod nas se očito ne ući iz prošlosti…

Komentar

 

 

Možete koristiti ove HTML tagove

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>