Grad Velika Gorica

Građani predlažu

Smanjiti dozvoljenu brzinu

Da li planirate promjeniti dozvoljenu brzinu 80 km/h, na djelu od aerodroma do Buzina i obrnuto?
To je dozvoljena brzina, a vozi se oko 100-120 km/h. Nesreća i tragedija previše. Na toj cesti svaki semafor ima pješački prijelaz i veliki broj pješaka. Molim vas izračunajte koliko se povećao broj stanovnika uz tu cestu? Koliko je djece i odraslih stradalo?
I pitajte u policiji Velike Gorice koliko se ove godine mjerila brzina na tom potezu?
Brzina se mora hitno na tom djelu smanjiti na 60 km/h.

Sonja Jarebica

31 komentara na: Smanjiti dozvoljenu brzinu

  • Davor

    Vozim na toj relaciji skoro svaki dan i mislim da se po toj cesti kada nisu gužve može viziti 80 bez da se ugrožava ičija sigurnost. Uzrok nesreća nisu vozači koji se pridržavaju ograničenja, nego, kao što i sami velite manijaci koji po toj cesti voze 100 i više. Smanjenjem dopuštene brzine bi se samo dodatno usporio i onako preopterečeni prometni pravac, a problem bi ostao.

    Mislim da je rješenje učinkovitije hvatanje i sankcioniranje prekršitelja sadašnjih pravila.

  • Branko

    Manijacima i opasnim po sigurnost ostalih sudionika možemo nazvati i one koji voze po lijevoj voznoj traci 50 ili 60 ne obazirući se da desno od njih nema nikoga ili se od Buzina do Mlake voze paralelno sa kamionom a ispred njih prazno. Mislim da uz malo višu kulturu vožnje svih sudionika, sama brzina od 80 na toj dionici nije opasna po pješake jer ima dovoljno zebri sa semaforom.
    Ono što mislim da već dugo fali je široka biciklistička staza od Mlake do Zagreba, u sklopu sa pješačkim trotoarom jer toga nema a već odavno je nužna potreba!

  • Darko Kovac

    slazem se sa oba post-komentara, nisam nikako za to da se na toj cesti smanjuje dozvoljena brzina. svi pjesacki prijelazi i raskrsca imaju semafore i zao mi je, ali neka i pjesaci i ostali malo paze i ne prelaze cestu kao ….. ako auto moze stat na crveno e pa onda neka pjesak napravi isto. takoder je uzas sto se malo bolje ne sinhroniziraju ti semafori, pogotovo sada od kad je onaj obilazak oko nadvoznjaka koji se radi. a ekipa se u lijevoj traci vozi uzasno sporo i to dodatno zivcira. uglavnom, kada se dovrsi autoput ja sam za da se i ova cesta prosiri na tri trake.

  • Davor

    Haha… ja ću biti sretan ako se nova cesta ikad stvarno dovrši :)

  • Iva

    Ako niste znali ili vidjeli, ja sam već nekoliko puta vidjela da se tamo na onom obilasku radi izgradnje autoputa, kod želj. stanice na Hrašću, masa auta se uopće ne obazire na semafor, niti staje na crveno. A pješaci moraju imati dodatan oprez iako imaju zeleno da ih netko ne pregazi. Dosta je opasan taj semafor i ta nova regulacija prometa, to su trebali drukčije izvesti.

  • Tonča

    Svaki dan prolazim tom cestom i nisam vidio da je neki pjesak zgazen.

  • Iva

    Ja ne kažem da je netko zgažen već da bi mogao biti zgažen zbog luđaka koji se ne obaziru na semafor

  • sonja

    Mislim da bi na tom potezu policija trebala stajati svaki dan i mjeriti brzinu, umjesto što mjere između dva semafora iz Gorice prema Zagrebu. Tamo se malo toga ulovi jer je kratak razmak.Policija treba stati na kraj vozaćima koji voze redovno iznad 80-100-i preko 120 kn/h.Mjesta za postavljanje patrole imaju zaista bezbroj(od smafora do semafora se razvije brzina do 100, a ako je semafor otvoren, redovno je to preko 100)
    Kada bi se gorička policija ugledala na sisačku, koja je svaki dan na tom potezu i vozač nikada nije siguran gdje su, pronašli bi bezbroj vozača, naplati kazne kao jedino ispravan način, te osigurali sigurnu vožnju na relaciji GORICA-BUZIN, BUZIN- GORICA.
    Ja sam na toj relaciji svaki dan već 20 godina i nikada nisam vidjela goričku policiju.

  • Radmila

    Usporavanje brzine bi jos ugusilo ovu ionako prometom zagušenu trasu.Na toj relaciji izrazitije nego igdje vožači zaboravljaju da se pretjecanje ili obilaženje obavlja lijevom stranom kolnika,pa im je i lijeva i desna strana ista.Ukoliko zelite voziti 60 km/h,onda to radite u desnoj traci i ne oduzimajte prava drugim vozačima.Ne slažem se ni sa onima koji jurcaju preko 100 km/h.Treba poštivati pravila i mislim da su ona dobra na ovoj relaciji samo se se svi skupa trebamo preispitati koliko utječemo na to da ona izgledaju kao loša.

  • Filip

    Uputio bih gospođu Sonju (nije nikakvo omalovažavanje) da li uopće poznaje izgled hrvatskog policajca jer na relaciji Zagreb-Velika Gorica svaki dan se može vidjet patrola kako obavlja svoje poslove u više navrata. Npr, ujutro kada se vozim za Zagreb oko cca 7 sati upravljaju prometom na semaforu (vrše regulaciju) kako sam informiran zbog velike gužve. A što se tiče smanjivanja brzine na navedenom području izazvalo bi totalni kolaps jer ovi koji voze 50 u lijevoj traci onda bi vozili 30.

  • sonja

    Regulacija prometa od strane policije je sigurno redovno, ali razlikujmo regulaciju semafora, od kontrole brzine. Dužina Vukovarske ulice u Zagrebu i tri trake slična je i navedenoj relaciji u Gorici, ali tamo je dozvoljena brzina 60km/h. Na Držičevoj prema Novom Zagrebuda isto je kao u Gorici cesta bez naseljenog djela sa stanovništvom, ali i tamo je brzina 60, samo u Gorici još postoji brzina u gradskoj zoni od 80 km/h. Mislim da to hitno treba mjenjati, a prije svega postaviti bar 30 dana mjerenje brzine vozača, pa da se dokaže da se tamo u prosjeku vozi 100km/na sat. Neka gradski oci postave mali mjerač brzine, kako bi svaki vozač vidio s koliko je prošao. Osim toga neka se samo pogleda i zbroji broj nesreća u jednom mjesecu na Buzinu.

  • Daniel

    Ne bi se sad čudio da se stvarno sad postavi na 60 i da to ispadne “jer su građani tako željeli” kao u slučaju Zagrebparkinga. Sonja – mislim da ste se malo izgubili. Što se tiče Držićeve – itekako je naseljeno i ljudi konstantno prelaze s jedne na drugu stranu van zebre i tamo je 60, a u Gorici je ograničenje 50. Ne kužim kako Buzin-Gorica svrstavate u isti kriterij? A ove nesreće dolaze od nervoze i gužvi – na toliku gustoću prometa statistički prije ili kasnije dođe netko tko će skriviti nesreću. Umjesto da razmišljamo o tome kako rasteretiti te gužvetine i ubrzati prijevoz, mi sada pričamo o tome kako ga još više opteretiti. A policija neka radi svoj posao prema propisima, mislim da to uopće nije sporno.

  • John Doe

    Brzinu treba povečati na 100km/h a svi koji se žele voziti 60km/h neka se voze u desnoj traci !

  • Mijo

    Cesta Gorica – Buzin nije autoput i vozne trake su iste vaznosti mozete slobodno vozit lijevom i desnom trakom ostalo je stvar kulture .

  • Davor

    Sonja, o kakvih 100 km/h govorimo? Pa pola dana je cesta tako zakrčena da se jedva 60 vozi. I ne uspoređivati Vukovarsku, ulicu koja prolazi kroz centar grada i križa se s desetak drugih velikih prometnica i tramvajskom prugom, s cestom koja praktički spaja mjesto A s mjestom B.

  • sonja

    Djeca Velikog Polja i Mlake nemaju Srednju školu, ona moraju svaki dan u Goricu ili Zagreb. Naša djeca moraju prelaziti ceste gdje je dozvoljena brzina 80 ( a vozi se znatno više). Gorička djeca imaju školu u mjestu ili idu u Zagreb, ali po njihovim djelovima ceste je dozvoljeno 60 km/h, I i treba štititi građane. Cesta gdje se vozi 80 km, je opasna, ima dvije trake odnosno tri kod semafora. Vozači često ne poštuju propise, jure, semafori povremeno ne rade, a djeca Velikoga Polja i Mlake moraju svakodnevno biti na toj cesti i preći cestu do svoga doma ili škole s ukupno tri trake i tri zebre za smjer GORICA-ZG pa nastaviti prelaziti i tri trake-zebre za ZG-Gorica, a tu se vozi 80 km/h, i više, a na toj brzini teško je zaustaviti vozilo. Po čemui su ta naselja drugačija i zašto tu ne vrijede pravila kao u Gorici. Možda smo mi na periferiji građani drugoga reda, jer kod nas ima samo pokoja zebra koja nastane pred izbore. Zato treba na djelu od PLESA DO VELIKOGA POLJA BITI BRZINA 60 KM/H, JER I NAŠA DJECA IMAJU PRAVO NA SIGURAN PRIJELAZ, A NAŽALOST OD POLJA DO BUZINA JE “NIČIJA ZEMLJA”, PA SVAKO JUTRO STOTINE RADNIKA NA VLASTITI RIZIK PRELAZI CESTU DO SVOGA POSLA.

  • leo

    O cemu vi govorite Sonja.Najbolje da zatrazite i lezece policajce na toj cesti. Svasta

  • Zertk

    Tko se želi voziti više od 100, nek izvoli na naših 1000 km autocesta po Hrvatskoj. Pa nek izbaci svoje frustracije. Ja mu platim cestarinu.
    Ili neka jednostavno ode u Njemačku i tamo može do 250 voziti.
    A ne da voze po toj cesti luđački. A policija i dalje ne obavlja svoj posao. Nikad nije bilo policije da zaustavlja i mjeri brzinu na toj relaciji. Gospođa Sonja je u potpunom pravu i slažem se s njom.

  • Ante

    Najbolje da ostane sve kako je, svi sretni i zadovoljni ! Eventualno se može podići brzina na 90 km/h.

  • Davor

    Zaboga ljudi, jel netko od vas vozio auto goričkom? Kakva opasnost za pješake? Pa nema tamo niti jedan pješački prijelaz koji nije reguliran semaforom. U opasnosti su jedino kamikaze koje pretrčavaju cestu na crveno ili mimo pješačkog prijelaza, a njima nebi pomoglo niti da svi skupa izađemo iz auta i guramo ih do Zagreba. Imam osjećaj da vi koji ste za smanjivanje brzine niste nikada vozili auto na toj trasi i ne razumijete gdje leže problemi.

  • goran

    sonja, ne izmišljajte probleme gdje ih nema. 80kmh je ok. semafori rade. da bi trebalo biti više policijske kontrole na toj cesti, slažem se. ali smanjivanje na 60. smiješno.

  • Josip

    Sonja, pjesaci i ogranicenje brzine od 80km/h nemaju veze jedni s drugima jer postoje semafori koji sve reguliraju. Kada auti stanu, pjesaci idu. I gotovo. A ako semafori ne rade (sto je jako jako rijetko), tada i vozaci i pjesaci moraju dodatno paziti! Ima kulturnih ljudi koji stanu kad covjeka vide u namjeri da zeli prijeci cestu. Kao sto su i ostali rekli, pjesaci predstavljaju opasnost i ugrozavaju sebe i druge kada idu preko ceste dok je crveno na semaforu, kada pretrcavaju cestu na mjestima koja za to nisu predvidena itd. A ogranicenje od 80km/h…i ta brzina se rijetko postize, osim kasno navecer ili nedjeljom kada nema nikoga…vozaci koji sporo voze u lijevoj traci predstavljaju problem i rizik. Jucer se na potezu od buzina (benzinske postaje) do otprilike americke ambasade vozio traktor u lijevoj traci, a ljudi ga obilazili u desnoj. Isto jucer, neki se gospodin iz Pozege vozio 60 km/h u lijevoj traci. To je ugrozavanje prometa! Maksimalnu dozvoljenu brzinu ne treba mijenjati, ona je skroz u redu.

  • Damir

    Sonja, trebala bi barem naučiti voziti auto pa tek onda davati prijedloge glede regulacije prometa.

  • Pavle

    Gospođo,naj bole za vaš problem je zatvaranje ceste,te da djeca mogu igrati škole na cesti.

  • sonja

    Damir, svatko ima pravo predlagati, za bolje našeg grada. Ne razumijem zašto koristite ovaj forum za provokacije. Ja sam vozač 32 godine. Godišnje prođem 30 000 km, i ovakvi komentari nisu potrebi. Postoje odgovorni ljudi koji trebaju zagovornike i praktičare brze vožnje kažnjavati. To nije auto cesta i ljudi mogu vozite u lijevoj traci jer je svakih 500 metara skretanje u lijevo. Predlažem da policija stavi radar na potezu Pleso-Mlaka i obrnuto, ima dovoljno mjesta da zaustavi sa strane vozača koji je prekoračio brzinu. Vjerujem da bi Gorica od toga novca mogla puno napraviti. Vjerujem da bi za 30 dana na tom potezu bilo novaca za obnovu grada. Pogledajte kakav je red napravila sisačka policija na potezu Gorica-Sisak. Ne padne vam na pamet juriti jer oni su svaki dan na toj cesti, na kojoj se ne vozi 80km/h ni na djelovima gdje je samo polje.Tamo vozači znaju što ih čeka, a kod nas svako radi što želi.

  • Sanja

    Mislim ljudi oko čega Vi raspravljate. Bolje da ih tražimo da nam stave novi sloj asfalta jer su nam ceste prestrašne. Sramota za to koliko godišnje dajemo za naknadu za ceste a na što nam izgledaju.
    I sad ti kupi auto… pa u godinu dana ti se uništi od naših kvalitetnih cesta ( ne doslovno godina dana, ali… )

    P.S. U potpunosti se slažem s Josipom.

  • Branko

    Sonja, Vi mješate kruške i jabuke a možda i još nešto. Uspoređivat cestu od Gorice do Siska koja nakon Buševca prolazi doslovno ljudima kroz dvorišta sa ovom od Gorice do Zagreba stvarno nema smisla. Pa sjetite se kada su tim ljudima napravili nogostupe da ih barem kanal odvaja od prometa. A i dalje je opasna jer je sav život sela presjećen preprometnom cestom. Usporedite broj zebri i semafora na ovim dionicama koje stavljate u isti koš pa slobodno i dalje budite pri svome mišljenju.
    Osim toga svi znamo da i u auto školi uče da se dionicom od Buzina do Gorice smije voziti i lijevo i desno. Ali zar je korektno da se netko tko skreće u Mlaki lijevo, vozi od Zagreba u lijevoj traci. Slažem se da je zbog iznimno opterećene dionice važno prilagoditi i brzinu i ponašanje u prometu tako da naprosto ne zagorčavamo jedni drugima život. Sve zbog sigurnosti pješaka i svih koji se tu nađu. Ali to nam je obaveza bez obzira na ograničenja ili dopuštenja, radare i plavce. Mislite da oni mogu nešto promjeniti ako to sami ne promjenimo u sebi?

  • Ana R.

    Najbolje bi bilo da se zakonom zabrani vožnja automobilom i da svi idemo pješke ili javnim gradskim prijevozom, ali i tad našao bi se genijalac ili dva kojima bi smetali autobusi koji se voze 50km/h jer on ne stigne prijeć cestu tam di mu je volja!!!!!!

    Sonja, zebra se prelazi kad je na semaforu ZELENI ČOVJEČULJAK i kad AUTI STOJE, a ne se spominati s Barom dok je zeleno pa na crveno pretrčavati prek ceste!!!! Ili još bolje odma z busa prek ceste jer za 10 min počinje TAJNA ČOKOLADE pa ne do bog da propustiš špicu!!!!!

    A da ima genijalaca koji se voze cijelom dionicom usporedno 60km/h ima ih i na pretek…. pa kaj vam ljudi nije neugodno kad vas KAMION pretiče!!!!! 80 km/h tamo je dovoljno, ali da ima više kulture bilo bi i prohodnije nego sad!!!! Još malo pa će biti obilaznice pa ćete i tamo htjeti 60km/h jer vam budu previše bučale!!!!

  • mali

    brzina ok je ok
    ali gustoca prometa prevelika…
    a što se tiče kamikaza nek paze
    jasno je crveno= stop
    zeleno prelazak preko ceste

  • Stjepan

    Bravo dečki i cure odlično ste iskritizirali prijedlog gospođe Sonje. Ako ona vozi 32 godine onda joj je krajnje vrijeme da se ostavi volana. Mogu si mislit koliko je ljudi nadavila svojom vožnjom. Taj je prijedlog ionako bespredmetan kad se uskoro otvori brza cesta. A što se tiče prometne kulture, kao i svake druge kulture ona se stječe ili ne stječe. Neko nauči a neko ne nauči nikad. O prometu bi se mogla pisati štiva svaki dan.

  • bianchino

    e ovak ja mislim da na tom djelu vg-zg brzinu treba dić na 100 km/h jer je cesta u dobrom stanju i moze podnjet i veće brzine..po sonjinom bi svi trebali prodat aute i kupit si traktore pa nebi imali problema sa brzinama…

Komentar

 

 

Možete koristiti ove HTML tagove

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>