Grad Velika Gorica

Gradsko vijeće

Aktualni sat 32. sjednice Gradskog vijeća

Leo Lisac : „Poštovanje svima. Evo imam jedno pitanje, odnosno 2 pitanja, oba za gradonačelnika. Prvo pitanje, zanima me u kojem je stanju obnova Tesline ulice u Velikoj Gorici. I drugo pitanje, priredili ste nam i ove godine doček Nove godine na trgu, pa me zanima više detalja o tome, a najviše me zanima tko je kompanija, odnosno agencija, koja je organizator u ime Grada tog događaja, te kompletan troškovnik cijelog eventa. Hvala puno.“

Gradonačelnik : „Što se tiče gradnje, zapravo rekonstrukcije ulice Nikole Tesle, u onoj predviđenoj dužini koja je oko 80 m, bit će izvedeni radovi kao što je planirano. Kao što ćete vidjeti u prijedlogu proračuna za sljedeću godinu, dakle bit će nastavljeni radovi do uklapanje te ceste u ulicu Slavka Kolara. Tako da se očekuje na proljeće da će cijeli dio Tesline ulice, dakle od Kolareve pa do onog izgrađenog dijela, tzv. braniteljskih zgrada, će se završiti i time će biti u potpunosti rekonstruiran taj dio ulice, ulice Nikole Tesle na način i po standardima po kojima gradimo. Jedan dio radova je usporen zbog niskih temperatura i zimskih uvjeta na gradilištu koji su vladali u protekla 2 tj, a ostali se odvijaju prema planu. Što se tiče te ulice, možda će nekome to izgledati dakle da ulica nije toliko duga i toliko zahtjevna, obzirom da je ona manje-više imala riješene imovinsko pravne odnose, kažem manje-više, da je gradnja mogla biti brža. Međutim, u toj ulici imali smo problem gradnje kolektora, dakle koji u mnogo čemu i zbog mnogo čega povećava cijenu gradnje i zbog toga je to vrlo zahtjevan problem , odnosno zahtjevan posao, i zbog toga se to dakle i otegnulo, da to tako kažem, i onda će se prelomiti na 2 godine, na ovu 2012. i na 2013. Ja mislim da će građani, koji žive u tom dijelu Kurilovca odnosno Kromosovog naselja, ili oni drugi koji tranzitno prolaze tom ulicom, sasvim sigurno biti zadovoljni kapacitetom, odnosno sigurnošću te ulice. Zahvaljujem se svima onima koji su ne samo živjeli tamo, nego i svima onima koji su svakodnevno prolazili tom Teslinom ulicom, skakali s kolnika u grabe, odnosno u lokve, u travu, kada su nailazili auti, sklanjali djecu, na razumijevanju, i eto molim Boga da s ništa ne dogodi do ovog vremena i molim da prilagode vožnju uvjetima na cesti. Što se tiče dočeka Nove godine, odlučili smo doček Nove godine, obzirom na značajne, velike prigovore, višegodišnje prigovore stanara na Trgu Stjepana Radića, obzirom na dekategorizaciju državne ceste, dakle i na smanjen promet u Zagrebačkoj ulici, obzirom da je strateško razmišljanje razvoja Grada i formiranje Grada u samom sjedištu i središtu, dakle kao nekakve šetnice i nekakvog mjesta okupljanja, organizirati razne događaje na tom prostoru. Sada možete svjedočiti adventskom sajmu, dakle jednom dijelom Lucijinih dana, mogli ste gastro Turopolju, pa eto sad ćemo onda dakle organizirati i doček Nove godine, na tome mjestu. Izvođač! Moram priznati da ne znam sve detalje, tko je izvođač svih radova, ali to ćemo vam napisati, dakle to ćete dobiti pisanim putem, jer mislim da ima više izvođača, obzirom da se radi o više raznorodnih dobavljača i vrsta poslova. Moram čak i reći još nešto što će biti, što je zapravo vrlo zanimljivo da po prvi puta nećemo imati neku značajniju estradnu zvijezdu, obzirom da smo procijenili da su ti novci poprilično vrijedni za ostati u proračunu, odnosno da su vrijedni da se prošire dakle kroz 12. mjesec i da se za doček Nove godine napravi, odnosno i u 12. mjesecu dakle da se napravi više sadržaja za svakoga po nešto, tako da će ove godine nastupati tzv. domaći sastavi, tamburaški ili neki drugi sastavi, uglavnom domaći sastavi. Neće biti nikakvih značajnijih zvijezda, međutim sve ono ostalo što se tiče sigurnosti, programa, kvalitete programa u tom tehničkom smislu koji očito vas zanima, oni će apsolutno biti ispoštivani. Naravno s regulacijom prometa u tom dijelu. Zagrebačka ulica će u to vrijeme biti zatvorena, i svi oni ostali prostori će biti dakle organizirani u svrhu i cilju što boljeg i što kvalitetnijeg dočeka Nove godine.“

Leo Lisac : „Hvala. Evo htio bih samo, ovo nije baš prvi put ove godine, da nije nitko od značajnijih estradnih glazbenika, bilo je već isto samo lokalnih goričkih izvođači, pa eto onda vas još molim da mi znači u pismenom dostavite sve izvođače, podizvođače i troškovnik cijelog događaja. Hvala.“

Damir Šimunić : „Hvala lijepo gđo. predsjednice. Imam samo jedno pitanje danas za gospodina gradonačelnika. Recite nam kako ste vi kao gradonačelnik zadovoljni s ovogodišnjim čišćenjem snijega s velikogoričkih prometnica?

Gradonačelnik : „Najiskrenije, nisam zadovoljan. Nisam zadovoljan, mislim da je moglo biti puno bolje, uvažavam okolnosti u kojima smo se našli mi i većina gradova kontinentalne Hrvatske i susjedni Zagreb, da je doista količina snijega bila ogromna, i da onom dinamikom kojom smo čistili do sada da možda nismo mogli očistiti sve ulice. Međutim, obišao sam veći dio područja Grada Velike Gorice, čuo sam se sa gotovo svim ili predsjednicima mjesnih odbora ili nekim drugim ljudima, građanima koji žive u tim mjesnim odborima, i čuo sam i njihova zapažanja. I mislim da će biti najbolje, nisam se sad ni pripremio, ali da onome što smo mi zabilježili, što smo dobili, što smo tražili, i nekakav zaključak čišćenja snijega za bolju budućnost i kvalitetnije čišćenje snijega da vam to onda pismenim putem dakle pripremimo i da vam onda to pošaljemo, ili možete doznati kod nas u gradskoj upravi. Ali vam kažem da nisam zadovoljan i mislim da je to moglo biti puno bolje, puno kvalitetnije. Da li je moglo biti brže, to ne znam, ali puno bolje i puno kvalitetnije.“

Damir Šimunić : „Naravno da ne možete biti zadovoljni, kao što ni jedan vjerujem građanin ovog Grada nije zadovoljan. Ali u tom pisanom obliku ja bih vas molio da mi napišete isto tako da li je istina da su 2 ili 3 ralice bile tehnički neispravne, znalo se da će snijeg pasti, to je bilo najavljeno, zašto to nije bilo riješeno prije tog nevremena, i da li je istina da je VG komunalac slao svoje strojeve za čišćenje snijega na ispomoć u Grad Zagreb u to vrijeme? Prvi puta u ovom Gradu je bio takav kolaps, a nevremena je bilo i ranijih godina. Glavne gradske prometnice, Zagrebačka, Ljudevita Posavskog, Zvonimirova, Pleška, Kneza Porina, ni 2, 3 dana iza one famozne subote nisu bili očišćeni. Oko Doma zdravlja nije bilo očišćeno. Prema tome, vi iz skupštine VG komunalca, predsjednik društva ste morali reagirati isti dan da se te ulice dovedu u red. Hvala lijepo.“

Predsjednica : „Vijećniče, zamijenili ste pitanje, dakle u vašem komentaru koji se treba svesti samo na to da li te zadovoljni ili nezadovoljni odgovorom, vi ste praktički to preokrenuli u pitanje, a u pitanju ste postavili jednu rečenicu.“

Vesna Fabijančić Križanić : „ Hvala lijepo predsjednice, imam 2 pitanja za gradonačelnika. Prvo pitanje je nastavak pitanja s prošlog aktualnog sata, vezan za klub 100, s obzirom da smo tada saznali da niste dali suglasnost da se raspiše natječaj za zakup. Da li je u međuvremenu Upravno vijeće poništilo taj natječaj? Tih informacija nemamo. A drugo pitanje vezano je za komunalnu infrastrukturu Grada Velike Gorice. Naime, prije skoro 2 godine je pravomoćna postala presuda kojom je Grad Velika Gorica vlasnik svoje komunalne infrastrukture. Odmah nakon toga osnovano je i povjerenstvo koje će izvršiti primopredaju kompletne komunalne infrastrukture između Komunalne infrastrukture u stečaju i Grada Velike Gorice. Mene interesira da li je to povjerenstvo odradilo svoj posao i da li je preuzelo komunalnu infrastrukturu od Komunalne infrastrukture u stečaju. Hvala lijepo.“

Gradonačelnik : „Što se tiče vašeg prvog pitanja, prvo ću vam ja odgovoriti, a na drugo će odgovoriti zamjenik Kos. Što se tiče kluba 100, bit će najbolje da onu dokumentaciju koju sam ja dobio kao gradonačelnik, da vam onda tu dokumentaciju i proslijedim, pa da iz te dokumentacije možete nakon što steknete tijek korespondencije onda i vidjeti čime je baratalo Upravno vijeće, s kojim informacijama kada je donosilo odluku. Što se tiče, mislim da iz toga ćete vidjeti, ja sam dobio zapravo još jedan dio dokumentacije, jedno pismo od jednog člana Upravnog vijeća, koji je obrazložio zapravo svoje viđenje, ajmo to tako reći, stanja prilikom raspisivanja natječaja i donošenja odluke o najpovoljnijem, a u prilogu se nalazi i dokumentacija koja je poslana od svakog ponuđača, čini mi se da ih je bilo 5, pa ćete onda iz toga moći razaznati što se dogodilo. Od one prošle sjednice, kada sam vam odgovorio, dakle ne znam ništa novoga, ja bih vas uputio, obzirom da ste vi vlasnici, vi ste osnivač, a ne gradonačelnik, i predstavljate osnivača, vi ste izabrali upravno vijeće, da se onda i vi malo interesirate pa da vidite o čemu se radi ovdje u POU, gdje je zapelo s najmom Kluba 100. U tom prilogu ću poslati i kategorizaciju ceste vašem kolegi koji sjedi iza vas, pa onda da mu bude malo jasnije. Htio sam još reći za, zapravo za drugo pitanje zamolit ću kolegu Kosa da vam on onda odgovori za komunalnu infrastrukturu.“

Stjepan Kos : „Što se tiče komunalne infrastrukture, ta komunalna infrastruktura je bila totalno nepripremljena i totalno se ništa nije znalo o tom postupku. A nakon što je formirano povjerenstvo, povjerenstvo je počelo raditi i u suradnji s poduzećima koje to dira, odnosno koji su uključeni u to, napravili smo s njihovim računovođama i njihovim tajnicima sastanke, gdje smo počeli to raditi. Ima puno, puno neriješenih imovinskih prava, puno, puno neriješenih ostalih pitanja. Mi smo do prvog mj ove godine, do drugog mj ove godine to sveli na negdje 80% riješenosti. Nakon što je otišla gđa Šuica iz Grada, ona je bila zadužena za koordinaciju između službenika trgovačkih društava i Grada, da se ta pojedina pitanja riješe nakon odlaska nje, a dolaska novog radnika ili zaposlenika ili kako hoćete službenika u Grad, to se krenulo dalje. I mi to sad rješavamo upravo, ja vjerujem da je to i gosp. Cavrić možda čak i rekao, mi smo održali jedan interni dogovor da to nastavimo sad dalje, da vidimo gdje je stalo i da to jedanput riješimo. Ali napominjem, nitko to nije rješavao dok nismo to preuzeli, ništa nije bilo riješeno. Ja ću vam to komentirati, ništa se nije znalo tko ima što, iako piše u onom rješenju od suda, znate. Piše točno što je gdje, ali nije točno. Ima puno nepoznanica, od zemljišta, da ne govorimo blizu pročistač, ZTZ i takvih još niza neriješenih problema. Ali mi smo ih riješili, velim, velik broj i ja se nadam da će to biti negdje do 3,4 mjeseca riješeno onako kako bi trebalo. To je neki krajnji rok, tako smo mi sebi i predvidjeli, to ćemo ja se nadam napraviti. A ako nisam bio precizan, ja ću vam to u pisanoj formi odgovoriti, ali mislim da ću to isto napisati što sam i rekao. Hvala.“

Vesna Fabijančić Križanić : Nisam zadovoljna ni s jednim odgovorom. Gradonačelniče, vi ste osnivač ustanova, a koji ste vi? Čega ste vi gradonačelnik? Grada. A ustanove nisu dio Grada. Pa mislim nevjerojatno, ali istinito, ne. Tute mene, ja sam taj koji rješava sve probleme, moderira, da prostite na izrazu, lopata jezikom umjesto po cestama, a kad se upitaju čije su ustanove, ne pa to je vaše, evo imate svoje upravno vijeće, izvolite pitati svoje pravno vijeće, itd., itd. a što se tiče komunalne infrastrukture, naravno da priču treba riješiti, i naravno da je gđa Aleksandra Šuica otišla iz Službe za imovinske odnose prije punih godinu dana, i istina je da punih godinu dana vi niste imali ni jednu sjednicu Povjerenstva. To je točno. 9 mjeseci, dobro to je 3 mjeseca manje od godinu dana. A imovinski odnosi naravno da nisu. Pa to sam rekla i na jednoj od sjednica kad je bila priča oko tržnog centra. Žužić se upisao i tamo. Pa jeste što napravili po tom pitanju? Niste. Hvala.“

Krešo Hubak : „Imao bih 2 pitanja. Prvo se odnosi na isplatu sredstava Vatrogasnoj zajednici Grada Velike Gorice, na ime štete na opremi i utrošenih sredstava za poplavu 2010.g. Ovdje imam kopije dopisa koji su slani od strane Vatrogasne zajednice prema Gradu 26 listopada 2010. na Odjel za gospodarstvo i poljoprivredu. Istog dana na pažnju gradonačelnika gospodina Barišića i ponovljeno 30.studenog 2010.g. U prilogu tih dopisa bile su i tablice s popisima opreme i procijenjenom vrijednosti nabave te opreme, a isto tako i utrošak potrošenog goriva za onu akciju koja je trajala 10ak dana. Od zatraženih sredstava vraćena su sredstva za servisiranje vozila i popravak vozila, i to na adrese pravnih osoba, odnosno na žiro račune pravnih osoba koje su vlasnici tih vozila, u iznosu od 80ak tisuća kuna, zaključkom gradonačelnika, a ostali troškovi koji se odnose na trošak uništene opreme od otprilike 140 tisuća kuna, i troškove goriva 30ak tisuća kuna, i otprilike 7 200 kn za prehranu. Ti troškovi nisu vatrogasnoj zajednici refundirani do dana današnjega. Drugo pitanje odnosi se na situaciju koju ćemo raspravljati, evo preduhitrila me gđa Fabijančić s traženjem da se uvrsti u dnevni red točka oko zelene tržnice. Vi gradonačelniče volite često reći da transparentno ovim Gradom upravljate i da ne tajite nikakve informacije, ali imamo ovdje jednu zanimljivu situaciju koja se dogodila na sjednici 5.12., kada je kolega Lisac vas upitao u vezi sa stanjem na zelenoj tržnici …

Predsjednica : „Šimunić!“

Krešo Hubak: „da li nešto znate o tome. Vi ste tada općenito odgovorili kao nešto se događa, 6 mjeseci, 90 dana i više stoji nekakva tužba, žalba itd., a imali ste u tom trenutku podatak da ste 3.12.na adresu gradske uprave primali pismeno ministarstva nadležnog da je rješenje ukinuto i da se postupak mora ponoviti. Eto, upitao bih vas zbog čega niste tada vijećnicima rekli o čemu se radi, nego smo mi to kao vijećnici morali saznati nekim drugim kanalima kada su zainteresirana gospoda dostavila ta pismena. Mislim da bi bilo u redu da mi budemo informirani pa da mi možemo onda informirati i građane koji su nas izabrali na ove naše funkcije. Hvala.“

Gradonačelnik : „Prvo pitanje se ticalo poplave iz 2010.g. Obzirom da vi niste bili na poplavi dakle 2010.g. jer ste bili na drugom kraju svijeta, možda čak i tamo gdje je bio Austrijanac iz Red Bulla, pa niste mogli stići. 10 dana smo se borili s vodenom stihijom, uspjeli smo obraniti što smo uspjeli, gdje nismo uspjeli je nažalost došlo do velike materijalne štete, došlo je, ali srećom nije izgubljen niti jedan ljudski život osim jednog ljudskog života koji se nažalost ugasio u Črnkovcu, ali to je bilo zbog stresa, dakle nije čak ni bio niti vatrogasac ili nešto drugo. Čovjek je želio pomoći, ali slabijeg srca. Noć dan pokojni Mrakovčić, zapovjednik Turan, ja, zamjenik Štef, Ervin, dakle moji zamjenici, nekolicina ljudi, smo noć dan bili tamo. Nismo spavali, vjerujte mi, od nedjelje do srijede, bar ja. Mrakovčić, ja ne vjerujem je li uopće oko sklopio u 7 dana. Zahvaljujem se svima koji su bili tamo, koji su došli. Koji su došli i obišli teren. Potpredsjednici vijeća, pa do stranaka ovdje, od SDP-a, HNS-a, i svih ostalih stranaka koji su izašli van. Pa i HDZ-a. zapravo i potpredsjednika Šukera, kojeg je bilo svugdje. Ono što smo razgovarali, u tih 7 dana koliko smo imali izdvojen stožer, i što smo se dogovorili s vatrogascima, a ponavljam oni koji su bili tamo jako dobro znaju da nije bila obveza, ajmo to tako reći, Grada da refundira troškove vatrogasnoj zajednici, ali smo se dogovorili da ćemo iz proračuna, odnosno iz pričuve, da ćemo moći refundirati ono što možemo priznati. Ono koliko možemo. 80 i nešto tisuća kn, i doista tih 80 i nešto tisuća kuna prema računima u dogovoru sa svim predsjednicima dobrovoljnih vatrogasnih društava je plaćeno i refundirano. Poslane su, istina, neke tablice nakon toga, ali te su tablice počele biti slane kada je to počelo dobivati političke konotacije, jer su očito gradonačelnik, zamjenici, njegove službe, stožer, dva stožera uspjeli napraviti dobar posao i obraniti, koliko-toliko obraniti Donje Turopolje odnosno Posavinu. Nema nikakvih problema. Ako ja predlažem da Vatrogasna zajednica, izvršni odbor Vatrogasne zajednice, odnosno svi predsjednici dobrovoljnih vatrogasnih društava i dalje misle da to njima je potrebno, i dalje misle da im treba isplatiti ono što je zapovjednik koji nije bio nazočan, dakle koji nije mogao doći, jer je bio daleko, ako oni smatraju da im treba isplatiti 30 000 kn za gorivo, 7 200 kn za prehranu i ne znam koliko još za uništenu opremu, Grad Velika Gorica će to namiriti, odnosno, mi ćemo to iz proračunske zalihe isplatiti slijedeće godine. Zapovjednik je tražio i dnevnice. Ako oni smatraju da za to im treba isplatiti i dnevnice, ponavljam, mi smo svima dali potvrdu da su bili intervencijom pozvani, odnosno da su operativno djelovali u zaštiti materijalnih i ljudskih resursa, da to tako nazovem, tijekom poplave, tog izvanrednog stanja, ako smatraju da im treba isplatiti dnevnice, isplatit ćemo i dnevnice. Međutim, ponavljam, podvlačim i iza toga stojim, ljudski smo se mi, mi koji smo bili na poplavi, dogovorili da ono što je moguće da ćemo to refundirati, i da će to tako biti. Dali smo si ruku kao ljudi, pogledali smo se u oči. Tako je bilo. Govorim mi. I neće nam nitko tko nije bio tamo, ružno rečenim, pod navodnicima, ću reći, „soliti pamet“ o tome što je trebalo biti, kako je trebalo biti. Trebao je biti tamo. Što se tiče zelene tržnice, ne znam sad datume točno, ali mislim da do onda nismo dobili poništenje rješenja. Da, tako je, da. Mi na dan sjednice, ne vjerujem da smo baratali s tim, niti je ovdje bilo postavljeno pitanje. Radi se o jednom upravnom postupku, kao što se radi o mnogim upravnim postupcima. Ali uostalom o toj točci, gđa Fabijančić Križanić je predložila da se o njoj progovori na kraju dnevnog reda, pa ćemo onda i o tome govoriti. Apsolutno nema nikakvog razloga da se zataji i jedna činjenica, ili da se okrivi netko ili bilo tko, tko nije kriv. Eto toliko.“

Krešo Hubak : „Toliko toga je ovdje rečeno, malo toga istinitog. Jednina istina u svemu ovome što je gradonačelnik izgovorio je to da ja nisam bio na poplavi, jer sam bio na poslovnom putu. Istina je to da su tadašnji moji zamjenici napravili ove tablice, ja sam samo kao odgovorna osoba u zajednici, ovlaštena osoba, te zahtjeve sistematizirao. Znači zahtjevi su došli iz samih DVD-a, nije ih izmislio Hubak, niti ih je mogao izmisliti, jer nije bio nazočan na samom događanju. Prema tome, to je netočno. Druga netočnost koja mislim da će vrijeđati, strašno će povrijediti sve vatrogasce, je tvrdnja da su tražene dnevnice. Da vam izračunam vrijednost rada ljudi i tehnike na toj akciji, to je onda milion, to nije 30 000 goriva, 140 000 uništene opreme, to se radi onda o cifri od 1 250 000 kn, izračunato precizno na traženje opet odjela gradskog, a radi upućivanja zahtjeva tijelima EU, za povrat sredstava za takve akcije.

Predsjednica : „Vrijeme. Ali i vrijeme je isto tako…“

Krešo Hubak : „Moram ovo razjasniti je ovo je tako strašna neistina izrečena s ove govornice od gradonačelnika, i uvreda za sve vatrogasce Grada Velike Gorice. Nikad mi nismo dnevnice tražili. Kamoli sreće da smo ih isplatili, da smo ih isplatili dobili bi taj sav novac vraćen od EU, jer je u državnu upravu došlo temeljem tih naših zahtjeva 5 miliona kn za Zagrebačku županiju. Velika Gorica bi trebala povući od tih novaca 1 250 000 kn, i ne planiramo to i nikad nismo planirali tražiti od vas gradonačelniče i Grada, jer mi svoj posao obavljamo dobrovoljno i bez naknade, mada zakon kaže da bi trebali imati naknadu. Ali nećemo nikada tražiti naknadu. Hvala.“

Predsjednica : „Evo ja ću postaviti gradonačelniku pitanje na temu tržnog centra, a s obzirom da tvrdi da je to običan upravni postupak, a ja evo kažem da je to vrlo opasan upravni postupak za mnoge vlasnike poslovnih prostora kojim je ovakvim načinom postupanja gradonačelnika u UO nanesena šteta. Da se sve taji kada je riječ o tržnom centru, apsolutno se taji. Jer kada smo prije ljeta raspravljali o tržnom centru i o situaciji na tržnom centru, tada je gradonačelnik cijelo vrijeme pred nas bacao samo lokacijsku dozvolu koju je izdala Vesna Fabijančić Križanić, kao v.d. pročelnica. Međutim, uspješno je zatajivao nama vijećnicima ovdje u Gradskom vijeću da je izdana i potvrda izvedenog stanja 2010.g. koju je potpisala v.d.pročelnica gđa Brigljević. Da bi tek, kada smo osnovali Povjerenstvo, saznali da postoji i takva odluka UO. Međutim, interesantno je da tada isto tako nisu bili pozivani vlasnici poslovnih prostora, svi živi i zdravi, kao i kada je riječ o ovoj potvrdi, ovom rješenju za građenje, koje je poništeno od strane Ministarstva, jer nisu bili pitani svi vlasnici poslovnih prostora, tako ni to famozno rješenje izvedenog stanja isto nije bilo zakonito doneseno. I sad idemo na drugo rješenje, dolazimo do ovog rješenja koje je opet zatajeno da je stiglo, a onda gradonačelnik na televiziji, HTV-u kaže to je standardna procedura i opet će biti izdano isto rješenje. Pa ja vas gradonačelniče pitam kako znate da će biti izdano isto rješenje? Od kud vam takve spoznaje? I ne igrate li se možda svemogućega kada navodite da će rješenje imati isti oblik kakvo je imalo i ovo koje je poništeno? I moje drugo pitanje je, odnosi se na elektranu, na biomasu. Da li je točno da ste izjavili da će se ta elektrana graditi na jezeru Čiče? Gradsko vijeće je jednoglasno donijelo odluke da se takva elektrana neće graditi. Izvolite uz osmjeh, odgovorite.“

Gradonačelnik : „Prije nego što ću odgovoriti, a dapače imam puno toga za reći, postavljam jedno pitanje. Jeste li, ja vjerujem da smo svi legalisti, ako je počela sjednica Gradskog vijeća, ako je počela sjednica Gradskoga vijeća, otvorena, ako je ovdje donesena knjiga sa onima koji smiju postaviti pitanje na aktualnom satu, kako gđa predsjednica sada može doći na red i postaviti pitanje?“

Predsjednica : „A sad molim vas odgovorite.“

Gradonačelnik : „Odgovorite, izvolite.“

Predsjednica : „Izvolite, vi odgovorite na moje pitanje.“

Gradonačelnik : „Pa ja ne znam, vi ne možete postaviti pitanje, jer niste bili na početku sjednice.“

Predsjednica : „Ali interesantno je pitanje, pa dajte odgovorite.“

Gradonačelnik : „Ma nemojte. Oho. Pa ima pitanja. Ima odgovora. Ja vas pitam, ako smo legalisti, ako želite da se sve odvija po zakonu, mene zanima da li sada nakon vas može gosp. Vidović koji je došao kasnije, ne znam gđa Kurilovčan, da li….“

Predsjednica : „Gradonačelniče, to je pitanje koje postavljaju vijećnici, ako oni…“

Gradonačelnik : „Niste se upisali. Dozvolite, predsjednice. Recite, jeste li prekršili Poslovnik? Sigurno ću biti izbačen. No dobro.“

Predsjednica : „Nećete. Ja čekam odgovor, jer zanima javnost odgovor.“

Gradonačelnik : „Ja ću vam odgovoriti. Nema nikakvih problema. Ja ću vam sve odgovoriti. Dapače. Ja samo kažem da je prekršen Poslovnik.“

Predsjednica : „Dobro, ja ga onda svjesno kršim. Ali molim da mi onda odgovorite.“

Gradonačelnik : „Hvala vam lijepo. Čekajte samo da se sjetim pitanja. Bio sam toliko skoncentriran na ovo.“

Predsjednica : „Izričem si opomenu. Izvolite. Molim vas odgovorite.“

Gradonačelnik : „Da, da, naravno da ću odgovoriti. Bit će i posebna točka. Naravno pod posebnom točkom ćemo također govoriti o tržnom centru. Vrlo je opširna tema. Dakle, i o tom tržnom centru možemo puno govoriti. Ali da imamo najbolju namjeru riješiti taj tržni centar i da s tim tržim centrom vjerujte mi samo jedan čovjek ide spavat, sanja ga i budi se, to sam ja. I da najviše mene smeta što je to neriješen problem. (nešto iz klupe). Dobro, i parkiraš tamo gdje ne smiješ.“

Predsjednica : „Molim, nemojte ubacivati. Molim vas, nemojte dobacivati.“

Gradonačelnik : „Ne plaćaš, sigurno da ne plaćaš. No dobro, nećemo dobacivati. Molim vas da imamo elementarnu kulturu i da onda razgovaramo. Tržni centar je doista veliki problem, tržni centar je problem koji će očito nadživjeti i moj mandat i možda onoga i poslije mene, i neće biti tako lako riješen. Tržni centar je vrlo zgodan za one koji žele manipulirati, za oni koji žele. Jer je to toliko ogromna, nejasna materija, da iz nje možete izvlačiti zaključke ovakve i onakve. A kada ste u situaciji, predizbornoj situaciji, dakle kada ste u situaciji kada želite napasti gradonačelnika, danas ima crvenu kravatu, možete, u takvoj kada ima toliko kravata, i kada možete se uloviti za bilo što. Ali najviše boli, vjerujte mi, najviše me boli kada me napada netko tko nema veze s tim tržnim centrom, tko nije rastao s tim tržnim centrom, tko ne živi tu, koji ne zna tko radi na tom tržnom centru. Kada me napada netko tko nije bio na poplavi, vi ste na poplavi trebali, vi ste ovakvi, vi ste onakvi. Dozvolite malo, bar malo ljudskosti da me to boli kao Goričana. A imam pravo reći, kao gradonačelnik, da boli i druge Goričane. Svi dokumenti koji su izdani, kada su izdani, ja sam to obećao već ne znam koliko put, digitalizirani su i spremni. A sad vam ozbiljno obećavam, obzirom da se radi o našoj sudbini, o naše Gradu, mi tu živimo, mi ćemo tu živjeti, naša djeca će tu živjeti, sad ćemo ih stvarno objaviti. Sve dokumente. Sve zapisnike. Velika je to hrpa. Sve ćemo objaviti na Internetu, printajte, komentirajte, čitajte, izvlačite. Dakle, radi se sada o tržnom centru. Izvlačite iz toga, analizirajte, izvlačite iz toga zaključke. Ponavljam, radi se o nama, radi se o onim ljudima koji rade, koji su prije radili u Velkomu, koji su gotovo završili na cesti. Nisu završili na cesti, nego su bili raspoređeni u 3 komunalna društva, kojima je Velkom u stečaju ostao dužan. Radi se o ovim ljudima, pa tu je i više njih koji su pošteno platili po cijenama, i kojima nije dano pravo vlasništva, nisu ga mogli konzumirati, radi se o mnogim drugim stvarima koje su bile dakle, pa ćete vidjeti koliko je ulogu tu igrao jedan Barišić. I to sve stavite u kontekst vremena. Što se tiče bioelektrane, naravno opet počinje tko će biti kriv. Gradonačelnik. Nisam ono rekao na HTV-u, to sam zaboravio reći. I, al dobro, njega ću kasnije. Mislio sam na Hubaka. Što se tiče bioelektrane, pa naravno da nisam za bioelektranu u tom smislu kako vi sad mislite da ću ja biti kriv za bioelektranu. Pa naravno da nisam lud da idem kontra svojih sugrađana i građana. Pa naravno da znam tko stoji iza te inicijative i da znam kome sad odgovara i u kojem trenutku, i kako će to završiti. Al ja vam ponavljam, jedno osnovno pitanje, dakle je, ajmo uloviti dokumente, ajmo uloviti kronologiju, ajmo transperirati, ajmo ju dakle pokazati, ajmo ju staviti na oglasnu ploču pa neka se pogleda, pa neka se ulovi nit. Pa ćete onda vidjeti tko je što i kada rekao, i tko odlučuje. Jeste li se upitali tko je investitor? Tko je investitor? Grad Velika Gorica? Štef, ja, Ervin, Dubravko? Jel mi možemo odlučivati o tome? Ne možemo. Ali uporno Barišć, Barišić, Barišić. Ma koji Barišić? Pa nemam ja veze s tim. Prostorni plan. Jesmo mi Štef donijeli prostorni plan? Nismo donijeli prostorni plan. Preporuku? Nismo. Studiju o utjecaju na okoliš? Nismo. Tko je donio, tko je bio predsjednik Vijeća, tko je potpisao? Nitko nije, nitko. Samo Barišić, Barišić, Barišić. Jel tako? Ali kakav vam je to gradonačelnik koji neće uzeti u obzir jednu takvu inicijativu, odnosno ne inicijativu, ali takav jedan projekt kojeg stručnjaci predlažu u Gradu gdje je grijanje preskupo, i bar dozvoliti da kao legalista dozvoli mogućnost da stručnjaci pojasne i da se u proceduri koja je poznata, prepoznata, da se u proceduri onda dozna i sazna i na kraju krajeva toj proceduri da se onda spriječi. Ne bi htjeli takvog gradonačelnika. Posebice jer se radi o investiciji koja na našem području bi trebala biti oko 65 miliona eura. Čemu žurba? Ja znam čemu žurba. A znate i vi. Ali nema potrebe da onda manipulirate. Nemojte manipulirati javnošću. Ja ću vam svaki put vratiti, ozbiljno.“

Predsjednica : „Gradonačelniče prošlo je vrijeme.“

Gradonačelnik : „Kome?“

Predsjednica : „Vama. Dakle od cijelog ovog ekspozea nismo čuli odgovor na pitanje zašto je izdana potvrda izvedenog stanja 2010. g, a da se nisu pitali svi suvlasnici poslovnih prostora na tržnom centru, niste na to odgovorili, i niste odgovorili na insinuaciju koju sam vam stavila, da ćete izdati ponovo isto rješenje kao što ste to izjavili na HTV-u. Niste to demantirali. Prema tome, očito se pokazuje da tajite informacije, a štetu koju ste nanijeli ljudima je ogromna. Šteta Gradskom vijeću koju nanosite svojim izjavama, odlukama, mimo odluka Gradskog vijeća, je isto tako velika.
Da li se još netko javlja za aktualni sat, s obzirom da nije još isteklo vrijeme od sat vremena. Izvolite.“

Darko Stanilović: „Poštovana gđa predsjednice, gospodine gradonačelniče, uvažene kolegice i kolege, evo postavit ću gradonačelniku jedno pitanje, s obzirom da me eto kolega s onim pitanjem vezano uz zimsku službu ponukao. Naime, nama u seoskim sredinama je problem čišćenje snijega ispred objekata kao što su vatrogasni domovi, društveni domovi, crkve, pa i autobusna stajališta. Pa me interesira tko je dužan to učiniti, a pogotovo eto kad nas zadesi ovakva pošast kao što su bile ove snježne padaline. Hvala lijepo.“

Gradonačelnik : „Dobro, evo. Kratka konzultacija, ispričavam se. Dakle, nisu u programu osim stajališta. Ali naravno da je logično, naravno da je logično počistiti, nemojte sad iz toga dakle tražiti neku političku korist. Ja vam obećavam, sljedeće godine, obećavam sljedeće godine dakle da će svako vozilo imati GPS. Da će imati GPS i da ćemo na jednoj interaktivnoj karti vidjeti svako vozilo, ne samo kada je i kuda prošlo, i gdje se zaustavilo na koliko, nego kada je spustilo ralicu, a kada nije spustilo ralicu. Jer je stvarno dosta toga. Ja sam zvao Zagreb, pitao sam Zagreb kako oni rješavaju. U Zagrebu je bilo nešto što se nije smjelo dogoditi. Zapravo došlo je do prevare. Pa je onda, da li gradonačelnik ili netko je naredio da se u 5, 6 sati, naredio da se u 8 sati ponovno izvrši smotra. I da se vidi tko sve ima ralicu, tko nema ralicu. I to se više neće događati u Velikoj Gorici. Ja vam kažem. Ne znam koliko košta, čini mi se da košta nekakvih 200, 300 kn na par mjeseci ili na jedan mjesec. Isplati se investirati pa da vidimo. Pa onda gospodine Staniloviću, hoćete da vam mi pošaljemo kartu, želite možda biti administrator, pa si otvorite na svom računalu pa ćete vidjeti kada vam ide, ili možete doći kod nas u ured pa onda možete vidjeti i kontrolirati. A ovako sada mene zvati da li je tamo kod vas u Lukavcu, i smatrate me odgovornim, ja i jesam odgovoran, ali, ali da me smatrate odgovornim, dakle da li je negdje netko pogurnuo snijeg ili nije pogurnuo snijeg, da li je bliže ili dalje, teško mi je sad to odgovoriti. Ali vam kažem da je to najbolji način. Nemojte sad iz toga tražiti neku političku korist. Palo je toliko snijega, postoje pravila, zna se, sad ne znam jeste li vi razumjeli, kolega Šimunić nije razumio kategorizaciju i tko čisti ove ceste. Nema veze tko čisti.“

Predsjednica : „Ajmo ne dobacivati iz klupa, izađite za govornicu pa govorite.“

Gradonačelnik : „Odgovaram na pitanja.“

Predsjednica : „Gradonačelniče nemojte se raspravljati s vijećnicima iz klupe.“

Gradonačelnik : „Pa kad mi dobacuju.“

Predsjednica : „Molim vas nemojte dobacivati. Izvolite odgovarati.“

Gradonačelnik : „Evo, neću dobacivati, ali molim vas zaštitite me od ovih. Ako ima pitanja. Dakle, ne mogu vam točno odgovoriti. Osim onoga što sam rekao. Dakle autobusna stajališta možemo počistiti mi, sve ostale objekte od ne znam kakve važnosti koje vi spominjete, ne znam koji su to objekti. To dakle može počistiti vaš kooperant u dogovoru s vama. Ali radi kontrole, mislim da se slažete da bi trebali imati jedno satelitsko praćenje, što ima, neki u Zagrebu znam da imaju, i da možemo dakle onda vidjeti kada je gdje koja ralica prošla. Ali molim vas uzmite u obzir kada se naređuje, kada izlazi zimska služba, to su posebna pravila, od kada do kada, koliko čisti, i sve ono ostalo što treba.“

Darko Stanilović: „Gospodine gradonačelniče ja doista ne razumijem, ja nisam optuživao vas. Postavio sam vrlo jednostavno pitanje i logičko pitanje. S obzirom da su vatrogasci Lukavca vrlo dobro opremljeni, i da vrlo često izlaze na požarišta, tamo ima cca 400, 500 kvadrata koje treba očistiti. Također je velika debljina snijega bila pa je logično da se ispred crkve očisti. Isto tako, ispred društvenog doma. Ja sam samo postavio pitanje tko je zadužen za čišćenje istog. I meni je vrlo poznat način rada, jer sam i sam djelatnik zimske službe punih 20ak godina. I izvršavam najsložnije zadatke na Sljemenu gdje ljudi ostaju zatrpani. To je dječja igra ovo što sam ja postavio pitanje, u odnosu na ovo. Dakle, mene samo interesira, meni to nije problem u Lukavcu očistiti, ali radi se i o drugim naseljima. Meni to nije problem očistiti da sam ja doma, ali mene nema 3 dana kad se desi ovakva nepogoda. Jer ja ili koji djelatnik moj to ćemo očistiti. Najmanji je problem Lukavec. Zato vas molim, ukoliko nije ušlo u programe, pa neka uđe. Svi smo suočeni s tim problemima. Može se desiti veliko zlo da vatrogasci ne mogu izaći, po pol metara snijega, ne mogu izaći. Hvala lijepo.“