Grad Velika Gorica

Gradsko vijeće

Aktualni sat 27. sjednice Gradskog vijeća

Leo Lisac: „Prvo pitanje, a i drugo bi uputio gradonačelniku. Nastavno i realno na moje prošlo pitanje koje je bilo u vezi raspodjele radnih mjesta i zapošljavanje još jedne čistačice u Gradu Velikoj Gorici, na koji ste mi dostavili pisani odgovor i ovim putem se zahvaljujem na njemu. Pregledom web stranice Grada pronašao sam par zanimljivih natječaja za prijem u službu na neodređeno vrijeme i to za radna mjesta za Savjetnika za pravne poslove i Savjetnika za koordinaciju obrambenih priprema i zaštitu i spašavanje pa me to dosta iznenadilo. Malo sam si dao truda, pa sam samo putem vaše web stranice izvukao zadnjih, znači 2012. do sada, cijela 2011., 2010. i 2009. od kada je krenulo na web stranicama objava takvih stvari pa sam došao do podatka od 20tak novih radnih mjesta u Gradu Velikoj Gorici. S obzirom na Službeni glasnik koji smo dobili u materijalima za ovu sjednicu u kojem se nalazi vaš Plan za prijam u službu za 2012. godinu, u glavi II se spominje još 12, ali kada oduzmemo ovih 6 koji su već nabrojeni, to bi ukupno bilo negdje preko 30 novih radnih mjesta u Gradskoj upravi, što je ako uzmemo s nekakvim brojem kada ste preuzeli gradsku upravu od 104 zaposlena pa plus 30 znači dolazimo do povećanja od otprilike nekih 30%, u to uopće nisu uključena mjesta koja su se popunjavala, tako da prvenstveno smatram i volio bih kada biste mi na to dali odgovor u vidu prvenstvena ova zadnja dva mjesta, a to je najviše za i Savjetnika za koordinaciju obrambenih priprema i zaštitu i spašavanje i Savjetnika za pravne poslove, koja su to točno njihova zaduženja, pošto moram priznati da sam se malo konzultirao u vez s ovog poljoprivrednog i da ljudima baš nije prema opisu poslova jasno što bi on to trebao raditi, da li je to prema nekoj obvezi ili kako? Drugo, pitanje, zanima me asfaltiranje ulice Matije Gupca u Kurilovcu.

Gradonačelnik: „Kratko ću napraviti uvod, a onda ću zamoliti pročelnicu gospođu Filipović i pročelnika da vam odgovori točnije da ne bi čekali pisanim putem odgovore. Što se tiče zapošljavanja za zaštitu i spašavanje, mislim da nam ta osoba svakako treba, to smo trebali još i ranije napraviti obzirom da smo se prije određenog vremena našli u situaciji kada smo morali spašavati veći dio Grada zbog poplave i da smo se u tom trenutku, moram reći, da smo se izvukli, jer u toj situaciji nismo bili pripremljeni kako bi zakonski trebali biti u potpunosti pripremljeni. Mi smo sve radili po zakonu, ali se osjetilo da tu nema struke, odnosno da nema odgovorne osobe. Između ostaloga gradonačelnik i zamjenici su odgovorni svaki za svoj resor, ali da nam treba jedna od stručnih osoba unutar Grada, gradske uprave, gradskih službi, koja će to provoditi prema postojećim i važećim dokumentima, treba nam. Iz tog razloga Grad ove veličine, Grad ovog prostora, odnosno ovakvog smještaja kao što je Velika Gorica, omeđena vodo tokovima koji nisu sigurni, omeđena brzim prometnim pravcima, što cestovnim, što željezničkim i nadasve zbog opasnosti od zračnog prometa, mislim da ovakvu osobu, ovakve struke, ovakvog profila, mora imati i ona će sasvim sigurno opravdati svoje radno mjesto. Što se tiče ostalih dozvolite da napravimo jednu analizu pa ćemo vam od početka mandata pa do sada dostaviti pisanim putem. Vidjet ćete tko je kada zaposlen na kojem radnom mjestu tako da imate, sada je i meni teško reći koji je ukupni broj, a što se tiče poljoprivrednog redara zamoliti ću pročelnicu da vam točnije odgovori i asfaltiranje Ulice Matije Gupca u Kurilovcu, da vam odgovori pročelnik Katulić.“

Zlata Filipović: „Evo biti će mi zadovoljstvo odgovoriti na ovo pitanje. Sukladno Zakonu o poljoprivredi, Zakonu o poljoprivrednim zemljištu, jedinice lokalne samouprave obvezna je i dužna zaposliti jednoga zelenog redara, to su oni zeleni redari, ako ćete se sjetiti koji su bili zapošljavani na određeno vrijeme, da tako kažem u ljetnim periodima, u periodima kada je bila ambrozija. Zakon jasn i decidirano propisuje kakve struke i tko to mora biti. Nisam mislila žensko, muško, nego jednostavno je propisano i hoćemo ili nećemo moramo, već smo prije 14 dana imali jednu kontrolu od strane inspektorice. Postupak je pokrenut pa će se smatrati da imamo zelenog redara. To je to.“
Dubravko Katulić: „Što se tiče ulice Matije Gupca, trenutno su u rješavanju imovinsko pravni odnosi. U jednom dijelu koji se dotiče, odnosno ulazi u križanje ulice Nikole Tesle imamo imovinsko-pravnih problema i taj dio je na rješavanju. Iskreno se nadam da ćemo ga što prije riješiti jer troškovi održavanja te ulice, znamo da ona nije asfaltirana, ona je pošljunčana, obzirom da smo prije 3 godine radili oborinsku kanalizaciju i ona od tada nema asfalta i tamo dosta truda ulažemo da tu cestu održavamo prometnom. U svakom slučaju, što prije riješimo te imovinsko–pravne odnose, nadam se da ćemo onda krenuti sa asfaltiranjem, odnosno s kvalitetnom izgradnjom ceste. Hvala.“

Leo Lisac: „Zamolio bih gradonačelnika ukoliko bi mogao napraviti, kao što je i sam spomenuo, jedan presjek zapošljavanja u Gradskoj upravi, ali pri tome bi zamolio ako je moguće i radna mjesta vlastitih savjetnika koje ne objavljujete na web stranici pa bi to bilo zanimljivo vidjeti. Htio bih pitati da li je zeleni redar i poljoprivredni redar isto ili ste se zabunili u odgovoru?“

Darko Stanilović: „Upućujem dva pitanja gradonačelniku ili osobi koju će on odrediti za odgovor. Naime, oba pitanja su usko vezana, a radi se o južnom ulazu u Lukavec. Naime, tamo ima velika potreba za novim autobusnim stajalištem i već je prošlo otprilike dvije godine kako su poduzeti prvi koraci, pa me interesira dokle je to došlo i kada će biti napravljena ta stajališta. Drugo pitanje, također u toj blizini na južnom dijelu imamo dvije hale od kojih jedna radi punima kapacitetima. Ima 30-tak uposlenih i potreba je također za asfaltiranjem te ulice koja ima otprilike 200tinjak metara, a kako u Lukavcu nije asfaltirano već dugi niz godina ništa, smatramo da bi bilo vrijeme da se i tamo nešto asfaltira. Hvala lijepo.“

Gradonačelnik: „Zahvaljujem na pitanju. To su doista goruća pitanja u Lukavcu i apsolutno se slažem sa vašim zahtjevima. U okviru mogućega pokušavamo rješavati probleme. Doista, u južnom dijelu Lukavca, dakle na županijskoj cesti je potrebno napraviti autobusno stajalište, međutim prema oni kalkulacijama koje mi imamo to bi nas koštalo znatna sredstva. Obzirom da moramo zacijeviti onaj oborinski kanal koji se nalazi uz cestu i moramo to osigurati sukladno zakonu i prema nekim prioritetima i u razgovoru i sa vama i sa predstavnicima vijeća mjesnog odbora, znam da ste naznačili taj projekt i mi ćemo ponuditi jedno od rješenja u budućem razdoblju ako se vi odlučite za to da se napravi na južnom dijelu Lukavca da se napravi autobusno stajalište i da onda umjesto nečega što smo planirali u Lukavcu da idemo u ugradnju autobusnog stajališta kako ne bi vaši, naši sugrađani morali pješačiti tako daleko do autobusnog stajališta, ali ponavljam, obzirom da to je brza cesta, vrlo važna cesta, vrlo prometna cesta, to je potrebno napraviti sa znatnim sredstvima i onako da prije svega bude sigurno. Što se tiče asfaltiranja Buverke, te ceste, također imamo ponudu, imamo u planu, međutim one iznose oko 900.000,00 kuna i obzirom da se radi o jednom dijelu gdje moramo zacijeviti, odnosno premostiti potok, to je vjerojatno zbog toga toliko skupo, ako se dogovorimo i slažemo samo do potoka raditi to će onda biti znatno jeftinije, ali moram vam nešto reći, bez obzira što je naznačena potreba da treba tamo asfaltirati, tamo doista dnevno prođe nekoliko osobnih vozila, uglavnom prolaze osobna vozila koja idu tamo radi gospodarske namjene i uglavnom prolaze oni veće nosivosti, zbog toga izrada prometnice ne može biti jednostavna. Da ne bi došlo do pucanja same prometnice treba ju stabilizirati i raširiti i treba ju napraviti i zbog toga ona je toliko skupa. Osobno i mislim da se, a i svi moji suradnici, apsolutno slažemo sa oba vaša zahtijeva. Držati ćemo ih kao prioritete u dogovoru s vama, ali oni za sada u ovoj godini, zapravo prema postojećim planovima i mogućostima predstavljaju značajna sredstva, ali o tome ćemo razgovarati. Ako se slažete, doći ćemo, obzirom i trebamo doći na početak gradnje kanalizacije u Lukavec, pa ćemo porazgovarati i o ova dva problema.“

Darko Stanilović: „Zahvaljujem gradonačelniku na odgovoru i moram reći da nema potrebe ići preko onoga mostića, znači to bi moglo prepoloviti ovaj iznos, a cesta je gabarita 12 metara, ali mislim da ima dosta navoženog cakupanga i da je podloga zadovoljavajuća, ali to će svakako stručnjaci reći zadnju riječ, molio bih da mi se ovo dostavi u pisanom obliku. Hvala.“

Krešo Hubak: „Imam dva pitanja. Prvo pitanje se odnosi na upit mještana Velike Bune, rekonstrukcija Brkićeve ulice, navodno je to već nekoliko godina u planovima, ali nikako da se krene u izvođenje. Drugo pitanje je Dječji vrtić Ciciban, Upravno vijeće. Čini mi se da su prošla već dva mjeseca od razrješenja članova upravnog vijeća i imenovanja novih. Prema mojim informacijama, ravnateljica nije do danas sazvala konstituirajuću sjednicu Upravnog vijeća što je po Statutu dužna. Jedina je to u mogućnosti napraviti tako da Dječji vrtić ne funkcionira u potpunom smislu riječi, obzirom da ima niza aktivnosti koje je Upravno vijeće dužno obavljati, između ostalog u tijeku su upisi djece u vrtić i sve one žalbe roditelja koje nisu uspjeli u svome naumu da upišu svoje dijete u vrtić, upućuju se prema Upravnom vijeću i ono ih rješava. Imam također informaciju da postoji 14 žalbi roditelja koje nema tko rješavati. Da li znate za taj problem i da li ste nešto poduzeli u cilju njegovog rješavanja. Hvala.

Dubravko Katulić: Što se tiče Brkićeve ulice u Velikoj Buni, ugovorena je izrada idejnog projekta. Projekat je već pri kraju, mi ćemo dobiti radnu verziju slijedeći tjedan na koju ćemo se očitovati. Znači pogledati ćemo projekat, s obzirom da tamo ima dosta dijelova na koje moramo paziti s obzirom da se radi o ulici s velikim nagibom i rješavanjem oborinske odvodnje. Znači po izradi samog projekta moći ćemo onda uvrstiti u izgradnju vjerojatno u nekim fazama. Bojim se da nećemo moći tako veliki zalogaj, obzirom da se radi o velikoj dužini, napraviti od jedanput, ali to će biti na Gradskom vijeću, odnosno u proračunu za slijedeću godinu, pa o tome ćete odlučivati. Hvala“

Ervin Kolarec: „Opravdano je ovo pitanje gospodina Hubaka. Prema gradonačelniku i meni kao resornom zamjeniku išao je jedan dopis upravnog odjela. Nakon toga smo mi reagirali i poslali to vršiteljici dužnosti, gospođi Višnji Ćaćić, Dječjeg vrtića Ciciban i od nje smo dobili odgovor. Nakon toga smo i gradonačelnik i ja uputili s današnjim danom našem Upravnom odjelu da provjeri sve po pitanju tog Dječjeg vrtića, pa predlažem da kada sve te činjenice prikupimo ispred upravnog odjela, da onda vam odgovorimo pisanim putem.“

Krešo Hubak: „Pa baš i nisam zadovoljan, naročito nisam zadovoljan s ovim drugim odgovorom. Mislim da smo vidjeli u dosadašnjem tijeku naših sjednica kada je na dnevnom redu bio dječji vrtić da očito upravni odjel tu je iscrpio svoje mogućnosti djelovanja upravo zato sam uputio upit na vas gospodine gradonačelniče kao najodgovorniju osobu u Gradu da se uključite maksimalno u taj problem i pokušate ga riješiti. Isto tako prenijeti ću ovo što je rečeno u vezi Brkićeve ulice, ali koliko sam informiran, ona se već 5, 6 godina vrti u planovima, a nikako da se započinje njezina izgradnja i sigurno da mještani Velike Bune nisu sretni i nisu zadovoljni takvim razvojem situacije. Hvala.“

Branka Malnar: „Imam jedno pitanje za gradonačelnika, a vezano je uz realizaciju priključaka na vodovodnu mrežu u Gornjoj Lomnici. Naime, otprilike prije dva mjeseca, nekoliko domaćinstva ili točnije pet, ostalo je bez vode zbog velikog pada vodostaja, a tu vodu su do tada crpili hidroforom. Domaćinstva su htjela realizirati priključak na postojeću vodovodnu mrežu, ali prvi korak je već bilo odbijajući. Naime, odgovoreno im je po upitu da je to nemoguće ostvariti u kraćem roku od 3 mjeseca, jer traje izrada troškovnika i ostalo. Naravno, uz takav šok, a šok je i veliki iznos cijene priključka, a i šok radi takve birokracije, domaćinstva su bila prisiljena kopati dublje, neki su kopali i nove bunare jer tri mjeseca nitko ne može čekati na vodu i zato moje pitanje je u smislu da li Grad može tu nešto učiniti da se postupak ubrza i olakša?“

Stjepan Kos: „Evo, ja se čudim ovakvom odgovoru direktora, sutra ću odmah obaviti razgovor s direktorom i napisati nalog da se izađe na teren, ali samo jedna usporedba. Bio je isto jedan upit za Šiljakovinu i dobili smo odgovor, u Šiljakovini je sve pripremljeno za priključke, a imaju četiri priključka, a mogu se priključiti svi u glavnoj ulici i sada se rade sporedne. Malo mi je čudno da tu gdje se traže da ne dobiju, a gdje imaju neće. To je malo, ali velim, ja ću sutra odmah od uprave tražiti i ako treba i ja ću otići pogledati i naložiti ćemo da se to pod hitno napravi.“

Branka Malnar: „Ne bi vam trebalo biti čudno, jer ne govorim napamet, a ljudi su se sada snašli, oni su kopali nove bunare i sada su zadovoljeni za neko određeno vrijeme. Da li će sada ići na te priključke nisam baš sigurna, jer to košta. Koštalo ih je i kopanje bunara, a vi probajte napraviti što se može.“

Dragica Kovčalija: „Imam jedno pitanje za, ovdje ima više gospode koji su više ili manje detaljno upoznati s mojim pitanjem i dosta sam s nadležnima već sada i surađivala, a radi se o nezadovoljstvu građana vezano uz nepostojeće bukobrane na dionici sjeverne obilaznice u dijelu u kojem je paralelna s Ulicom Mate Lovraka. Moram napomenuti, uz ovo pitanje da sa djelatnicima Grada jesmo razgovarali, surađivali, određeni postupak je i u tijeku, međutim zbog zbilja složenosti problema izgleda, i nastojanja da se to prihvati kao činjenica da je cesta u tom dijelu iznimno bučna i zaista je dovela kvalitetu življenja u onom dijelu, za nas, možda ne 100 kuća, ali za dio kuća koji tamo je u ozbiljno pitanje. Niti danju, niti noću tamo nije moguće normalno komunicirati, da ne kažem spavati. Zato lijepo molim, obaviještena sam i informirali smo se da je rađena buka od zaštite okoliša i od strane Hrvatskih cesta, a mislim da je i od našega Grada, zaista sada mislim da ima dovoljno argumenata da se, da to ne bi radili mi kao pojedinci, mi smo preko Gradske četvrti uputili zahtjeve Gradu, da se na neki način vi koji se s time bavite prione rješavanju tog problema, jer mislim da se to može riješiti, argumenata ima, da se ne bi građani, kao što je danas popularno reći, išli na neke druge aktivnosti. Pitanje je za one tko je nadležan ovdje ili se osjeća prozvanim, da li gradonačelnik, gospodin pročelnik, o proceduri. Hvala.“

Gradonačelnik: „To je poznati problem i vi ste ga više puta afirmirali ovdje na sjednicama Gradskog vijeća. Mi smo tek prije dva dana dobili rezultate mjerenja buke, te rezultate ćemo prvo uputiti Hrvatskim cestama i tražiti ćemo zajedničko rješenje i o tome ćemo vas kontinuirano obavještavati i vas osobno kao vijećnicu, ukoliko želite možemo to i pisano odgovoriti, ali možemo i predstavnika vijeća Gradske četvrti kojeg vi delegirate koji može biti upoznat s tim problemom kako bi vi vašim sugrađanima, mislim da su u Lovrakovoj ulici najugroženiji, kako bi im mogli reći o čemu se radi i kada će biti konačno rješenje.“

Ivica Mikulčić: „Moje pitanje postavljam gradonačelniku ili zamjeniku gradonačelnika, odnosi se na povezivanje budućeg novog terminala Zračne luke Zagreb cestovnim i šinskim vozilom i zapravo pristup tom terminalu. Naime, cestovni pristup je predviđen sa obilaznice, buduće državne ceste, odnosno mi je zovemo pristupna cesta Domovinskom mostu sa sjeverne strane. Isto tako i šinskim vozilom preko Domovinskog mosta do samog terminala. Cestovni pristup od strane Velike Gorice do tog novog terminala bio bi isključivo obilaznicom i povratkom jugom do terminala, što znači da sadašnja lokacija terminala, ovog postojećeg nema daljnji cestovni produžetak do novog terminala. Isto tako podsjećam da smo mi nedavno donijeli Urbanistički plan uređenja Grada Velike Gorice gdje smo zapravo pristup Velike Gorice prema tom novom terminalu imali od šinskog vozila od stadiona Radnik prema novom terminalu, a isto tako i tom trasom i cestom, obzirom da su povećane aktivnosti prema gradnji novog terminala Zračne luke, što je Grad do sada poduzeo u tome smislu da se kvalitetnije poveže sa budućim terminalom Zračne luke, odnosno da se ne ide obilazno do budućeg terminala. Hvala.“

Stjepan Kos: „Hvala na pitanju. Upravo imam i papire kako ih nosim sa sobom, pa ovdje imamo informaciju o odluci da se Studija utjecaja na okoliš o postupku procijene utjecaja na okoliš novog putničkog terminala Zračne luke održava od 09. srpnja do 07. kolovoza u Gradskoj upravi, a javna prezentacija će biti 13. srpnja u 12,00 sati pa svi zainteresirani, i ovom prilikom govorim, da svi zainteresirani dođu da vide. Točno je, mogu pokazati, a imate i na Internetu pa možete vidjeti, da se naša istočna obilaznica, da se ulaz u Zračnu luku priključuje preko istoka, istočne obilaznice. S ove strane vidite kuda bi morali ići do Zračne luke. Naša primjedba će biti ovo što je rekao vijećnik Mikulčić, da se ovo crveno, to je šinsko vozilo, da se uz to šinsko vozilo rezervira put i za prometnicu tako da to može ostati u bližoj ili malo daljoj budućnosti i da se to može napraviti. Stoga vjerujem i pozivam vas da u petak dođete i da sve primjedbe damo, da vidite prezentaciju toga, a Grad će tražiti da se i s ove strane ima pristup prema projektu kada se vidi da se može doći na Zračnu luku, tako da se ne bi moralo kružiti jer to je par kilometara, a ovdje imate 400-500 metara.“