Željko Tominčić: „Gospođo predsjednice, gradonačelniče, kolegice i kolege, imam dva pitanja za gradonačelnika. Žitelji jednog dijela Vukomeričkih Gorica, točnije Dubranec i okolica, pitaju u kojoj fazi je izgradnja mrtvačnice. Da li se stalo ili ide dalje proces i u kojoj je realizaciji to sa gradom Zagrebom. Drugo pitanje, imamo problem parkirnih mjesta, točno traže osobe s invaliditetom, jer imaju problem, imaju obilježena parkirna mjesta, međutim, mi ostali se nepropisno parkiramo, tj. nepravilno, tako da ih oni ne mogu koristiti, jer im se sužava taj prostor. Da li imate kakvo rješenje po tom pitanju? Hvala.“
Gradonačelnik: „Što se tiče groblja u Dubrancu, to je bilo vaše prvo pitanje. Ne znam da li vam je poznato, ali u utorak su počeli radovi na Groblju Dubranec u gradnji ograde. Radove izvodi naša tvrtka VG komunalac, također će biti izvedeni radovi na pristupnoj cesti u dužini negdje oko 200 metara. Ukupna vrijednost radova je 400.000,00 kuna. Obzirom na Božićne blagdane, Novogodišnje blagdane, možda su radovi u zastoju, međutim oni će vrlo brzo,ako to dozvole vremenski uvjeti, oni će biti i izvedeni. Što se tiče drugog dijela radova, ili II faze radova, itekako važne i bitne, budući na tom groblju još uvijek se sprovodi obavljaju, odnosno ispraćaji umrlih se obavlja iz župne crkve. Ishodili smo građevinsku dozvolu i prema našoj procijeni vrijednost mrtvačnice, koja bi se trebala graditi, je negdje oko 2,5 milijuna kuna i sada je na redu da se realizira sporazum s gradom Zagrebom. Međutim, moram to reći, iz nekoliko sastanaka koje smo imali i kod nas u Velikoj Gorici i u Zagrebu u gradskoj upravi sa samim gradonačelnikom Bandićem, to je za sada ostalo samo mrtvo slovo na papiru. Tako da ćemo i dalje inzistirati da grad Zagreb osigura po sporazumu 50% sredstava za gradnju mrtvačnice kako bi mogli krenuti konačno u gradnju toga objekta koji se tamo čeka već više desetljeća. Što se tiče parkirnih mjesta, u Gradu Velikoj Gorici, kao što znate, je na snazi Odluka o lokacijama i javnim parkiralištima i zonama, vremenskom ograničenju i trajanju parkiranja, vremenska naplata i visina naknade za parkiranje. Imamo crvenu i zelenu zonu. Što se tiče osoba s invaliditetom, oni prema toj Odluci mogu parkirati gdje god to žele ukoliko su im mjesta koja su posebno označena za njih zauzeta, što smatram da je svakako pravilno i da to treba i poštivati. Naravno da naši prometni redari to rade, dakle da upozore i da napišu i kazne onima koji su bespravno parkirani na bilo kojem mjestu, posebice na mjestu koje je rezervirano za invalide. Obzirom da nemamo pauk službu, obzirom da je raskinuta koncesija o obavljanju pauk službe u Gradu Velikoj Gorici, iz razloga koji su već gotovo povijesne prirode, naši prometni redari mogu na poseban nalog, ukoliko se netko parkirao na mjestu da priječi prolazak, posebice invalidnoj osobi, kroz parkiralište ili prema kolniku, odnosno prema cesti, može angažirati onda da li vučnu službu ili nekoga tko može ukloniti to vozilo onako kako to i treba. O pauku ne bi govorio, pauk je povijesne naravi, a to neki od vas jako dobro znaju zbog čega je to tako završilo.“
Vesna Fabijančić-Križanić: „Protekom roka od 30 dana nisam dobila izvršenje proračuna pa bi evo počevši od današnjeg dana, dakle 29. prosinca, molila gradonačelnika da mi u roku 30 dana dostavi Izvršenje proračuna 2011. godine s današnjim danom. Drugo pitanje, ovo je u stvari bila konstatacija, a drugo je pitanje, ali sa sličnom tematikom kao i ovo sada. Dakle, još na 16. Sjednici Gradskog vijeća, dakle u lipnju, prije punih 5 mjeseci, postavila sam pitanje gradonačelniku kakav će biti stav Grada, nakon što je u ožujku mjesecu uvažena žalba Grada u sporu Grada i Velkoma, odnosno o kupoprodaji Velkoma od strane Žužića. Tada mi je bilo rečeno da ću dobiti odgovor u pisanom obliku, dakle prije ravno pola godine, onda u srpnju kada nisam dobila, gradonačelnik mi je, što stoji i u zapisniku, rekao slijedeće: „Jutros pregledavajući i pripremajući se za sjednicu, to je dopis koji u potpunosti nije završen, odnosno čekamo pravnu analizu da ga završimo do samog kraja i kojeg ćemo vam poslati početkom slijedećeg tjedna pa ćete onda pročitati što unutra piše.“ To ste mi gradonačelniče rekli na sjednici Gradskog vijeća prije ravno pet mjeseci. U tih pet mjeseci prošlo je šest puta po 30 dana, niti dan danas nisam dobila u pisanom obliku kakav je stav Grada vezano za, ne beznačajan spor koji Grad vodi, pa bih molila da mi sada usmeno odgovorite, s obzirom da ste se vjerojatno ovih sedam mjeseci već premislili što ćete po tom pitanju napraviti.“
Gradonačelnik: „Uvažena vijećnice, ovi građani već desetak godina čekaju razrješenje gordijskog čvora koji se zove Velkom. U tih desetak godina, vi osobno, a i neki koji su vama bliski, su sigurno više od pola vremena, da li su bili u mandatu ili su bili izravno upleteni, da to tako kažem, izravno uključeni u rješavanje tog gordijskog čvora, pa ni vi niste dali, niti naznačili kako bi uopće mogli taj spor završiti. Spor je doista kompliciran i za spor doista treba vremena i doista treba detaljna pravna analiza iz više aspekata, jer je to itekako važan i veliki problem za ovaj Grad. Problem Velkoma nije takav da bi ga mogli Barišić, Kos i Kolarec riješiti u tako kratkom roku ili vama na zadovoljstvo odmah dati rješenje s kojim ćete vi biti zadovoljni. Pričekat ćete, kao što će pričekati i svi ostali građani, ali ne našom greškom, nego time što, ono što smo mi zatekli je toliko komplicirano, a zatekli smo, mi, nas trojica posebice kao izvršna vlast nismo nimalo krivi zato što je tako dok to ne raspletemo, a onda ćemo svima reći istinu u lice, kome treba. Ono što smo saznali, što znamo, mi smo vam to pravovremeno poslali, sada sam provjerio,iz naših službi to je poslano Gradskom vijeću, gdje je zapelo ja ne znam, kažem da je poslano. Ako nešto saznam, ako će biti nešto novoga, mi ćemo to poslati, ako želite da to objavimo na web stranicama Grada, objaviti ćemo na web stranicama Grada. Nas trojica nemamo se, apsolutno, čega bojati i nemamo se čega sramiti. Da bi nam bilo drago da je to realnije postavljeno, jasnije postavljeno, da je jednostavniji problem za rješavanje, naravno da bi, nikome ne bi bilo lakše nego nama i ne bi nam bio u ovakvoj situaciji komunalni sustav u kakvoj je. Što se tiče izvršenja proračuna, već sam vam rekao, nema razloga da se ja, prihvaćam primjedbu koju je rekla predsjednica, dapače to ćemo poštivati, sukladno Poslovniku, međutim kineska poslovica kaže da kada gledate ružu možete reći da je to trn sa cvijetom ili možete reći da je to cvijet s trnom. Jako dobro znate da izvršenje proračuna, da je realizacija proračuna samo trenutno stanje i da to možete ispričati kako god želite i iskoristiti, pa onda će nas zaustavljati po cesti i govoriti „gradonačelniče da li smo doista u minusu 66 milijuna kuna. Dogradonačelniče da li ste doista negdje potrošili 25 ili 30 milijuna kuna.“ Molim vas da imate toliko razumijevanja i da nam dozvolite da temeljem onih dokumenata, koje ćemo vam dati u polugodišnjem izvršenju proračuna ili nekim drugim, sličnim dokumentima, da s tim dokumentima kao pravovaljanim, verificiranim, provjerenim dokumentima, onda i baratamo. No, bez obzira na ovo, prihvaćam vašu primjedbu koju ste mi dali i mi ćemo vam dostaviti realizaciju, ako nije prekasno, sutra.“
Vesna Fabijančić-Križanić: „Izražavam, doista, nezadovoljstvo odgovorom gradonačelnika, osim što nam jasno iz sjednice u sjednicu nabija na nos kako ne poštuje Poslovnik, sada nam još doista na bezobrazan način pokazuje kako ne poštuje vijećnike.“
Predsjednica: „Gospođo vijećnice ja sam tu da određujem što je bezobrazno, a što nije.
Vesna Fabijančić-Križanić: „Izražavam svoje nezadovoljstvo odgovorom gradonačelnika…
Predsjednica: „Možete nezadovoljstvo izražavati, ali ne takvim rječnikom.“
Vesna Fabijančić-Križanić: „Mogu po Poslovniku izraziti zadovoljstvo ili nezadovoljstvo. Izražavam sada nezadovoljstvo i kažem u čemu je to nezadovoljstvo. To što gradonačelnik nije zadovoljan kako vijećnici komentiraju, to ne može zabraniti niti jednom vijećniku kako će komentirati, kao što ni vi niste sada zadovoljni sa sadržajem izražavanja mojeg nezadovoljstva.“
Predsjednica: „Samo sa izričajem nisam zadovoljna.“
Vesna Fabijančić-Križanić: „Moj izričaj je bio vrlo fin u odnosu na gradonačelnikove riječi koje su bile izražene
Predsjednica: „Nemojte sada raspravljati sa mnom, nego izrazite do kraja svoje mišljenje. Vrijeme vam ističe.“
Vesna Fabijančić-Križanić: „Pa vi ste počeli raspravljati sa mnom. Hvala lijepo.“
Predsjednica: „Ja vas prekidam i upozoravam da držite civiliziranu razinu izričaja.“
Damir Šimunić: „Postaviti ću dva pitanja gradonačelniku. To su, naime, pitanja koja su već nekoliko puta postavljana na sjednicama Gradskog vijeća, međutim nikako da se ti problemi riješe. Prvo pitanje odnosi se, gradonačelniče, na Zvonimirovu ulicu i na napušteni kiosk i napušteni ugostiteljski objekt koji je ruglo u centru Grada. S obzirom da smo o tome već razgovarali na sjednici Gradskog vijeća, pitam da li je konačno nešto poduzeto po tom pitanju. Drugo pitanje isto postavljam gradonačelniku, da li ste riješili problem teleskopskih tribina u srednjoškolskoj dvorani?“
Stjepan Kos, zamjenik gradonačelnika: „Prvo pitanje, što se tiče objekta u Zvonimirovoj ulici, pokrenuto je da se vidi od vlasništva na dalje gdje je stalo i što je stalo i što je s time objektom. To budite sigurni. Imate sigurne podatke, vjerujte mi, a pitate ono što znate, to je moje mišljenje. Drugo pitanje, što se tiče teleskopskih tribina, nekoliko puta sam vam na to odgovorio i odgovoriti ću i sada. Što se tiče ponuda, ako vas zanima, ja ću vam ih dati. Sve te ponude su negdje do milijun kuna. Mi smo imali, škola je imala, dug koji ste vi i klubovi, gdje ste i vi sudjelovali, napravili prema školi ne samo o najmu, jer škola je platila sve one dadžbine koje je morala zbog vašeg, neću reći hira, nego duga. Prema tome, to je u postupku i kada bude situacija povoljna da se to napravi, Županija kada će donijeti odgovarajuća sredstva za to, kada bude potpuno, napraviti će se. Nadalje, ne samo taj dug od tih 530.000,00, samo da napomenem i podsjetim gospodine Šimuniću da imate i dalje svaki mjesec dug i da svaki mjesec ne izvršavate svoje obveze. Ovdje pred Gradskim vijećem ću javno reći da zbilja cijeneći ovakvo zalaganje da ću se ja držati ugovora i vjerujte mi da klubovi koji nisu plaćali neće ući u dvoranu, a onda će znati Grad i Gradsko vijeće tko je kriv, koje rukovodstvo i koji klubovi. Dalje neću, ako je potrebno nastaviti ću i dalje. Mislim da sam dao totalni odgovor, a o tome mogu govoriti jedan sat.“
Damir Šimunić: „Namjerno sam zatražio da mi na pitanja odgovor da gospodin gradonačelnik iz razloga što je na ovo pitanje odgovarao i gospodin Kolarec i odgovori gospodina Kolarca i gospodina Kosa su kontradiktorni, pa prema tome mislio sam da ćemo dobiti pravu istinu od gospodina gradonačelnika. Gospodin Kos je 02. ožujka, mislim da je to bila 15. sjednica Gradskog vijeća, iz toga odgovora se dalo iščitati da uopće nema interesa da teleskopske tribine neće niti doći u dvoranu. Imamo u zapisniku, ja sam ga pročitao, a kada je gospodin Kolarec odgovarao na to pitanje, onda je rekao da se ide na Povjerenstvo i užurbani postupak itd. i dan danas ništa od toga. Jest da su dvoranski sportovi napravili dugove, ali je Grad platio tih 500.000,00 kuna, ja pitam gdje je taj novac? Gdje je taj novac? Vi ste potpisali taj sporazum gospodine Kos, o tome govorim, 500.000,00 kuna je uplaćeno 2009. godine.
Predsjednica: „Isteklo vam je vrijeme.“
Damir Šimunić: „Imam informaciju iz Županije da vi uopće niste poslali tamo niti zahtjev da se tribine postave. Hvala“
Vladimir Pavišić: „Poštovana predsjednice, poštovani kolege, najprije ću čestitati svim zastupnicima u Hrvatskom saboru na izboru i želim im kvalitetan rad u interesu Grada Velike Gorice. Sada ću se nadovezati, makar je predsjednica već i rekla da nisam dobio dva odgovora na prošla pitanja, kada sam pitao za semafor na Kolarevoj i Gajevoj ulici i stvar onih klupa koje su napravljene ispred crkve sv. Petra i Pavla. Međutim, možda i bolje da ih nisam niti dobio u pisanom obliku, jer jedino što sam do sada dobio normalno i kvalitetno, odgovor na svoje vijećničko pitanje u pisanom obliku to sam dobio od doktora Zagorca kada mi je objašnjavao Vinogradska i Rebro, kada je bilo ono pitanje oko pacijenata. Meni je zadnji puta rečeno da je struka napravila ovo što je napravila kod crkve Petra i Pavla, a ja sam si dao truda pa ću to sada probati demantirati. Rečeno je da je projektni biro iz Kurilovca, znači iz mojeg kvarta, napravio ovo što je napravio. Ja ću vam sada pokazati, tu je kopija dokumenta gdje se nije poštivala struka, nego se poštivala nečija volja, a pitanje je čija ona je. To je upućeno 05. listopada i ja ću vam na brzinu pročitati. „Uređenje trga i okoliša kod sv. Petra i Pavla, primjedba na ugradnju urbane opreme klupe. Obavještavam vas da sam jučer, 04. 10. primijetio da je na gradilištu pješačke prometnice između Kačića Miošića i Kneza Porina, ispred Župne crkve sv. Petra i Pavla ugrađena potpuno kriva urbana oprema. Klupe i koševi za otpatke kakvi nisu bili predviđeni na našem projektu i dok su novi koševi još donekle prihvatljivi, klupe su potpuno neodgovarajuće iz slijedećeg razloga: metalna konstrukcija sjedišta je neprimjerena; ljeti je vruće, zimi je prehladno. Drugo, oblik i visina konstrukcije su nezgodni za sjedenje. Rubovi na kojima je mreža sjedišta zavarena na nosivu cijev žuljaju korisnike, a moguće su i ozlijede. Tri, urbanistički su krivo postavljene tako da osobe koje sijede na klupama budu leđima okrenute prema crkvi, kao glavnom urbanom elementu trga, a po noći još dodatno im u lice bliješti ulična rasvjeta s druge strane. Navedene klupe nisu po materijalu sukladne već izvedenoj klupi na gornjem platou ulaza u crkvu koja ima drvenu zaštitnu oblogu. Zbog svega navedenog, kao autor projekta uređenja trga i okoliša, od vas kao investitora odlučno tražim da poduzmete mjere da se navedene neodgovarajuće klupe otklone, a da se kod odabira i postave novih konzultiraju stručne osobe našeg ureda, zadužene za cjelovito oblikovanje trga.“ To je napisala struka, a meni se ovdje htjelo reći kako je to struka napravila, a ja vas uvjeravam da to nije struka. Struka je čisto nešto drugo. Govorili smo o Truropoljskom hrastu itd. Mene interesira tko se inati da do dan danas klupe nije premjestio i da ih nije napravio po projektu. Tko se u ovome Gradu inati, to me interesira? Ovo je dostavljeno gradskom uredu, ovo je dostavljeno Crkvi, ovo je dostavljeno i izvođaču radova VG komunalcu. Tko je to na svoju ruku napravio i dao da na kraju bravar odlučuje gdje će klupe biti i kako će biti postavljene. Hvala.
Stjepan Kos: „Tko je slušao maloprije koliko je Poslovnički vremenik za pisani odgovor, onda gospodine Pavišiću još vam do sedmog, sedmog je bila sjednica ako se ja ne varam, do sedmog imate mogućnosti i dobiti ćete pisani odgovor. To je vrlo jednostavno i zato se ne morate ljutiti zašto nije pisano. Vrlo jednostavno, nije zato. Što se tiče „bolesnih“ klupa kako ste iz zadnji puta ovdje nazvali, mogu vam reći da smo mi prema VG komunalcu uputili dopis i pozvali nadzor koji je vršio, nadgledao, tu izgradnju toga dijela i čekamo taj sastanak s obzirom da je bilo nekih gužvi na nekim gradilištima. Čekamo da dođu i da se to ispravi. Vjerujem da će se to do 15.01., neću vam dati nikakve rokove, ali da će se to tijekom siječnja ispraviti, a onda ću se ja voziti onuda i gledati ću tko to sjedi na drvenim klupama, kada ne sjedi na ovima koje žuljaju. Možda je čovjek mršaviji pa ga žulja, debljeg ne žulja, ali ja vam tvrdim da se vi sada prošećete onuda i pogledajte, vidjet ćete kako ljudi sjede, ne samo na tim klupama, nego i na svim ostalim klupama u našem Gradu. Tu ja ne mogu pomoći niti vama, a njima još manje, ali biti će to otklonjeno, hvala.“
Predsjednica: „Dogradonačelniče, pomoći ću vam malo, prije nego što potpredsjednik kaže sve što misli reći. Poslovnik vam kaže „do iduće sjednice Gradskog vijeća ste dužni dati pisani odgovor vijećniku. Do iduće sjednice, najkasnije do 30 dana. Do iduće sjednice, iduća sjednica je danas, nekima ste dali, većini niste dali, prema tome malo se disciplinirajte oko toga.“
Vladimir Pavišić: „Mislim da ne mogu biti zadovoljan s odgovorom. Govorim jedno, a odgovor dobivam drugi. Nije bitno gdje ljudi sjede, mi nećemo određivati ljudima u ovome Gradu kako će oni sjediti i kako će oni hodati, kada će sjesti, kada neće sjesti. Ljudi su nas izabrali da o njima mi vodimo brigu. Ljudi dragi, i u parku gdje su drvene klupe u parku, pred Muzejom isto djeca sjede gore, pa što sada, da li ćemo mi sada na temelju toga graditi nešto da metnemo, a da to ljudima neće koristiti. Puno ljudi ih koristi na jedan način, djeca koriste da radi fore sjednu na naslon, to nije naša briga ljudi dragi.“
Leo Lisac: „Poštovane kolegice i kolege, imam pitanje za gradonačelnika. Dakle, iz prijašnjih nastupa gradonačelnika, iz dokumentacije prošlog rebalansa i proračuna za slijedeću godinu, vidljivo je da će se sportska dvorana graditi po kreditu koji je u studenom ove godine gradonačelnik potpisao. On je izjavio isto tako da ova sva zakašnjenja neće prouzrokovati nikakvu štetu za Grad, te da će se dvorana graditi po sporazumu s Osijek gradnjom, pod uvjetima iz 2009. godine. Moje pitanje je koliko je Grad platio samo odvjetničke troškove za zastupanje po tome predmetu u ove dvije i pol godine.“
Gradonačelnik: „Da se malo vratimo, ali doista malo, u ovaj problem oko postupka izgradnje sportske trenažne dvorane, u kojoj fazi je sama izgradnja. Kao što vam je poznato, sa Gradnjom Osijek iz Osijeka sklopljena je pred Trgovačkim sudom u Zagrebu sudska nagodba, a sve temeljem članka 89. i 90. Zakona o javnoj nabavi. Ta sudska nagodba obuhvaća sve bitne odredbe ranije sklopljenog ugovora uz dodatak pojačanih osiguranja u vezi jamstva i bankarskih garancija koje Gradnja d.o.o. treba predati Gradu. Stranke su utvrdile da nema nikakvih daljnjih međusobnih potraživanja iz ranije sklopljenih poslovnih odnosa, te da svaka strana snosi svoje troškove vođenja sudskoga postupka. Što se tiče početka izgradnje, moram reći da je zemljište ograđeno, postavljen je kontejner za organizaciju gradilišta, dok će se sa većim aktivnostima početi u slijedećoj godini, nakon sveta Tri kralja, obzirom da kreditna sredstva su osigurana krajem ove godine i da nije moglo ništa niti biti, budimo realni, situirano tijekom ove godine, tako da su, to ćete i vidjeti, u rebalansu i u prijedlogu proračuna za slijedeću godinu da će to biti sve izgrađeno. Dvjesto kalendarskih dana, koliko je planirano, rok je izgradnje za sportsku trenažnu dvoranu. Što se tiče odvjetničkih troškova, nema odvjetničkih troškova. Teško vam mogu reći, mi plaćamo paušalno odvjetničke usluge i iz toga možemo izvući analizu, dakle koliko je na što utrošeno, ali najviše što smo izgubili, ja ovdje imam i sudsku nagodbu, kao da sam znao da ćete me pitati, mada nisam znao, dakle sa ročišta, sa glavne rasprave koja je održana na Trgovačkom sudu u Zagrebu između Gradnje Osijek i Grada Velike Gorice. Možemo napraviti analizu i onda možemo vidjeti koliko su koštale i eventualno koliki je bio trošak, ali najviše tko je izgubio, izgubili su sportaši. Zbog koga su izgubili, e to je sad već premalo i ovaj dan i ova sjednica da o tome debatiramo. Bitno je da nismo izgubili ništa novaca, da nisam napravio nikakvu štetu za ovaj Grad i da smo svi zajedno, to morate priznati, oštetili sportaše što nemamo tu dvoranu već dvije godine, nego smo morali čekati ovakav dokument da bi se započela gradnja.“
Leo Lisac: „Prvenstveno nisam zadovoljan odgovorom, zato što je moje pitanje bilo vrlo decidirano, dok ga je gradonačelnik proširio na sve i svašta, osim na ono što sam ga ja stvarno pitao. Dakle, još jednom ponavljam za zapisnik, tako da mi možete dati pisani odgovor. Dakle, molim vas da mi odgovor na pitanje dostavite pisano, te da on obavezno sadrži preslike faktura za odvjetnički ured, rekli ste da plaćate paušalno, napravite specifikaciju, nije bitno, da sadrži sve isplate za tu svrhu, da sadrži ugovor o kreditu koji ste potpisali, sporazum s Osijek Gradnjom, te suglasnost Vlade Republike Hrvatske za odobreni kredit. Hvala.“
Stjepan Lučić: „Predsjednice, gradonačelniče, dogradonačelnici, gospođe i gospodo vijećnici i ostali u dvorani. Imam dva pitanja, jedno imam za dogradonačelnika Kosa, a jedno imam za gradonačelnika. Prvo pitanje, Turopoljske svinje, u izvješću na Lucijskom spravištu Kos Franjo, župan, izjavio je da je za 2011. godinu dobio 15.000,00 kuna, a za pse i mačke lutalice 700.000,00 kuna. Ne znam da li je i ovo dosta za pse i mačke lutalice, ali mislim da i ovo 15.000,00 za Turopoljsku svinju nije dosta. To je za gospodina Kosa. Za gradonačelnika, u proljeće, na jednoj sjednici, neću reći kojoj jer sam već zaboravio, obećali ste mi da će se postaviti ulična rasvjeta Vukovina Kuče ili Vukovina Podotočje i rekli ste ovdje iz govornice da ste drugim mjestima pomogli i da ćete pomoći i Kučama. Mi imamo one zavoje do Kuča, kao da vozimo prema moru i tamo idu djeca navečer i stariji ljudi i mislim da neće biti dobro ako se nešto dogodi. Hvala.“
Stjepan Kos: „Da bilo je govora o Turopoljskoj svinji ili o Turopoljskom pajceku, kako hoćete, na spravišću gdje je dano paušalno ili djelomično ili kako da ga nazovemo jedan dio odgovora koliko je dano za Turopoljskog pajceka. Dano je, koliko ja znam, 15.000,00 kuna, nemojte me držati za riječ, jednim dijelom, drugi dio je dan za rad Plemenite opčine, ali to je samo od Grada Velike Gorice. Niste čuli informaciju koliko je dala Županija i koliko je dala država. Isto bi volio znati, vjerujte mi, a to sam rekao i tamo, koliko tih pajcekov ima, onda se da izračunati koliko za njih treba novca, penez i svega ostalog. Ako je to interesantna tema, ja sam to rekao i na spravištu, mi možemo napraviti tematsku sjednicu Gradskog vijeća kao i o povratu imovine, što smo predlagali, ali sada čujem neke nove spelancije, pa da vidimo od prvoga dana kada su pajceki došli, da mi se dostavi, tražio sam to od župana da mi se dostave rodovniki pajcekov, koliko je pajceka bilo, koliko ih se kroz ovaj period stvorilo, da se može napraviti analiza i održivost tih svinja koje moraju biti. Ja nisam to dobio do dana današnjeg. To je prvo. Ne možemo nešto financirati dok ne znamo koliko košta. Takva tema ide za prije tri leta pa ćete vidjeti koliko ste onda dali. Kaj se tiče drugoga, onog vašeg dodatnog za pse lutalice i mačke turopoljske, one su isto cucki svakakvi, ali nisu turopoljski, ali nema veze, po Zakonu ono što piše Grad je dužan napraviti. Grad je dužan zbrinuti cucke, mačke i sve divlje životinje, među ostalima, koje se nađu na cesti. Mi smo raspisali natječaj, firma koja je dobila ili poduzeće koje je dobilo, to radi, radi. Mi bi najrađe da te peneze ne trebamo dati, vjerujte mi, najrađe, ali ti penezi moraju po zakonu ijti, ako netko veli da su u Kučama tri cucka na cesti, onaj čovjek koji se bavi zbrinjavanjem cucki dojde po njih i on pošalje uredno račun. Taj cucek mora biti toliko i toliko dana na košti, vi znate kaj to znači ili na obroku, koliko mora dobiti, poslije toga ide udomljavanje ili ide na injekciju, ali to je stvarnost. Ne možete drugačije. Ne znam kako da vam jednostavnije objasnim. Ono što mora biti mora, a o toj temi i o ovoj drugoj temi možemo se puno spominati, ali to vam je jedan jedini točan odgovor. Ako vama treba još točnije, onda ćete vidjeti da su tu milijuni u pitanju koje tvrdim tu iz ove govornice, milijuni u pitanju, pa ja sada vas pitam gdje je opravdanost tih milijuna. Ako vi nekoga financirate, a za te peneze ste mogli imati ne jato, nego ste mogli imati stado, cijelo, od ne znam koliko tisuća komada pa sada nemate, čekajte onda, da li je između ostalim odgovoran onaj koji s time upravlja ili ne. Na Povjerenstvu za očuvanje u Ministarstvu je bilo rasprave o Turopoljskom pajceku, uzmite zapisnik pa ćete vidjeti, svi stručnjaci koji se bave tim pitanjem rekli su jedno, jedino je župan rekao drugo, sada tko je u pravu, pročitajte. Tvrdim da su stručnjaci u pravu kako to treba biti. Vjerujte meni, evo, hvala.“
Gradonačelnik: „Uvaženi, točno se sjećam kada smo razgovarali i vjerujte da je to meni kao i vama, da ne kažem, rak rana svaki puta kada prolazim onuda i kada vidim da netko, posebno djeca, moraju skakati sa ceste u blato ili u mrak i da moraju izbjeći automobile jer boje se da automobil neće izbjeći njih i to je doista veliki problem, ne samo tu, nego i na drugim mjestima. Među prioritetima je i ta rasvjeta. Ove godine ili već prošle godine već sam počeo miješati godine, uspjeli smo napraviti Klariće, uspjeli smo napraviti Petrovina Gradići, također gdje se ide od škole do naselja, i po Velikoj Gorici smo, znate i sami, da smo provukli javnu rasvjetu. Inače trošimo 6,6 mil. kuna, zapravo je prijedlog proračuna za slijedeću godinu. Nisam zaboravio niti na ovo vaše obećanje, niti na potrebu, tako da je ovdje u prijedlogu Proračuna, koji će za koji čas biti ovdje na dnevnome redu, i predmet rasprave izgradnja javne rasvjete od Osnovne škole Vukovina do Gornjeg Podotočja. To je gradnja i nadzor, planirana sredstva 197.000,00 kuna, dakle nalazi se ovdje, nalazi se u prijedlogu. Ukoliko se donese i ukoliko se prihvati, gradnja vrlo brzo može početi i nadam se da če još u tijeku ove školske godine biti i završena.“
Stjepan Lučić: „Gospodine dogradonačelniče vi izvrgavate, ja nisam rekao da je previše 700.000,00 za pse i mačke, nego sam rekao da ne znam da li je dosta i to za njih, a da za Turopoljsku svinju vjerujem da nije dosta 15.000,00 kuna. Tako sam ja rekao, a vi ste rekli da sam previše, da sam ovako, da sam onako. Nisam rekao niti previše niti premalo, nego sam rekao da ja ne znam koliko je to. Molim da mi to pisano dostavite, a sa odgovorom gradonačelnika sam približno zadovoljan, jer ako ovu godinu ne dođe, ja ću opet za godinu dana pitati, mislim da će se valjda nešto vidjeti. Isto pisani odgovor molim.“
Branka Malnar: „Dobro večer svima prisutnima. Imala bi dva pitanja za gradonačelnika. U proračunu vidim da je predviđen nastavak izgradnje vodovodne mreže u Gornjoj Lomnici. Da li je već dogovoren termin početka i završetka radova i da li će planirana sredstva iz proračuna pokriti sve troškove do završetka izgradnje cijele mreže u naselju? Drugo pitanje, muči nas već jako dugo, a to je Internet, koji veći dio stanovnika u našem naselju, ne mogu reći da ga nema, ima ga, ali jednostavno se teško služiti jer nema dovoljnu brzinu i već sam pitala i u T-Com-u i oni su rekli da Grad tu treba nešto poduzeti, nisam ih razumjela što, osim što su govorili da treba nova centrala, da se trebamo prespojiti na novu centrali, a ako nismo zadovoljni neka raskinemo ugovor, a druge providere ne možemo dobiti jer je njihova t mreža. Prema tome, ne znam da li Grad u ovome ima kakve mogućnosti da nam pomogne jer stvarno smo tamo kao slijepo crijevo, eto to je moje pitanje i zahvaljujem.“
Gradonačelnik: „Što se tiče gradnje vodovodne mreže, odnosno nastavka gradnje u vašem naselju, popularnoj Meštrici ili Gornjoj Lomnici, ja sam neki dan bio tamo na gradilištu i ja sam sam nezadovoljan s onime kako je završeno gradilište, međutim nastavak radova se očekuje i sa nastavkom osiguranja sredstava iz programa 305 Hrvatskih voda. Sada kada se slegne ono što se treba sleći i u Hrvatskim vodama pa ćemo onda vidjeti u kome smislu i kako će se dalje osiguravati financiranje. Mi imamo svu potrebnu dokumentaciju i po osiguranju tih sredstava ćemo onda i nastaviti radove i sasvim sigurno i završiti mrežu u vašem naselju. Što se tiče Interneta, ista situacija je u mnogim naseljima, Internet je nasušna potreba svih građana sve više, posebice ne samo onih mlađih, nego i svih onih drugih. Teška situacija u cijelom tom dijelu Turopolja, da ne spominjem Donje Turopolje, gdje je i najteža. Čini mi se da je ishođena potvrda glavnog projekta za Lomnicu, Gradiće, Petrovinu čime će se rasteretiti jedan dio njihovih kapaciteta i onda će se omogućiti pružanje mreže, odnosno usluga i u druga naselja. Na koja se to naselja odnosi točnije ne znam, ali znam da jedan dio naselja Gradići je sada na kapacitetima iz Velike Gorice i to više neće biti potrebno, nego će oni preko centrale koja ima u Donjoj Lomnici moći opskrbljivati to područje. Hoće li se to odraziti na Lukavec i na Gornju Lomnicu doista mi nije poznato, ali ako mi dozvolite, poštovana potpredsjednice, mi bi vam to onda pisanim putem i odgovorili.“