Povodom dana Turističke zajednice Grada Velike Gorice danas je u Vijećnici Pučkog učilišta predstavljena Strategija turističkog razvoja Grada Velike Gorice s Akcijskim planom.
Strategiju je izradio Institut turizma Hrvatske, a osnovni cilj ovog projekta je uspostaviti jasnu viziju i definirati strateške smjernice razvoja turizma u Velikoj Gorici.
Aktivnosti na projektu obuhvatile su četiri faze. U prvoj fazi, analizirani su relevantni pokazatelji gospodarstva, prometa, infrastrukture i demografskih kretanja, turistička ponuda i potražnja te aktualno stanje marketinga i menadžmenta u turizmu Velike Gorice. Posebno su sagledani relevantni trendovi na turističkom tržištu koji se tiču budućeg razvoja turizma u Velikoj Gorici. Na temelju analize stanja, radionica i obilaska terena izvedeni su ključni faktori uspjeha te strateške smjernice turističkog razvoja. Potom je definirana marketinška strategija koja je obuhvatila ciljna tržišta, potrošačke segmente, promocijske aktivnosti i materijale. Na kraju su u Akcijskom planu definirane operativne aktivnosti s vremenskim horizontom i nositeljima odgovornosti, odnosno, cjelovit sustav projekata u funkciji turističkog razvoja.
Vizija grada Velike Gorice predstavlja sliku njene željene budućnosti. Definirana je kroz dva ‘pola’. Jedan uključuje sam grad, a drugi čini ruralno područje pri čemu je važno integrirati ova dva ‘pola’ u jedinstveno turističko područje.
Najvažniji atributi pozicioniranja grada su:
• Velika Gorica je moderna, dobro organizirana, turistički uređena i opremljena destinacija,
• Spoj modernih i tradicijskih sadržaja,
• Privlačno izletište Zagrepčana i ishodište za obilazak Turopolja i Pokuplja.
Najvažniji atributi pozicioniranja okolice su:
• Privlačno i sadržajima bogato kulturno područje,
• Područje pogodno za odmor i relaksaciju kao i posjet kulturnim atrakcijama,
• Prostor koji pruža mogućnosti uživanja u domaćoj kuhinji.