Poštovani, obzirom da živim 32 godine u Cvjetnom naselju, predlažem da se u cijeloj četvrti omeđenoj ulicama Kralja Zvonimira, ulicom Hrvatske bratske zajednice te zagrebačke ul. na jugu, uspori promet na 30km/h. U tu svrhu trebalo bi napraviti usporivače prometa (kao što su u ulici kralja Stjepana Tomaševića) u ulici Kralja Petra Dvačića kod dječjeg vrtića na mjestu gdje pješačko biciklistička staza prelazi preko spomenute ulice, te u Cvjetnom naselju kod kotlovnice.
To obrazlažem time, što su spomenute ulice, vozačima alternativa za izbjegavanje semafora u Zagrebačkoj, a zbog blizine škole promet pješaka je velik, a samo pukom srećom do sada nije bilo težih prometnih incidenata.
Mario Hanžek
Poštovani,
ne slazem se s vasim prijedlogom. Bolje da se skroz zabrani promet kroz Cvjetno naselje. Tj, da tuda mogu prometovati samo stanari i to u vremenu kada sigurno nema djece na cesti. Recimo od 23 pa do 5 sati. Te da se i njima brzina ogranici na 15 km/h. Ovaj prijedlog je svima u korist. Povecala bi se sigurnost u prometu, gradani bi vise hodali i zdraviji bi bili. A i drveca u naselju bi prodisala punim plucima.
Matej Matic
Poštovani,
Promet u Zvonimirovoj ulici je višestruko pojačan. Rijetko tko se od vozača zaustavi na zebri. Osobito kod križanja s Ulicom kralja Držislava. S obzirom na početak školske godine i činjenicu da školarci prelaze spomenute zebre stvarno mislim da bi se trebalo razmisliti o stavljanju uspornika.
Ne moraju to biti veliki. već mali bi pomogli usporavanju vozila.
Očito se treba dogoditi neka nesreća da bi odgovorni nešto poduzeli.
Viktor
Matej,
funkcija usporivača je prisiliti vozače da voze po propisima. Vaš sarkazam nije od pomoći obitelji onih ljudi koji su prije par godina smrtno stradali na pješačkom kod vrtića u Cvjetnom. Vjerujem da niste znali za taj slučaj.
Nomen
Nomen,
sjećam se spomenutog slučaja.
Žalosno je to. A ništa se nije promijenilo do današnjeg dana.
Viktor
Dragi svi,
Uspornici nisu riješenje problema, pogotovo ne onakvi kakvi su postavljeni kod škole koji su viši od propisanog maksimuma. Uspornici koji su propisani zakonom nisu nikakva smetnja većini vozača koji prelaze preko njih kao da ih nema. Imajte na umu da postavljanje uspornika povećava buku (što je mala cijena naspram sigurnosti no ima onih koji bi se i na to žalili).
Ograničenje prometa na 30 km/h svakako treba postaviti i to u ulicama kralja S. Tomaševića i kralja P. Svačića. Ulicom kralja Zvonimira može ostati 50 km/h.
Također, interaktivni znakovi s mjeračem i pokazivačem trenutne brzine i porukama za usporenje ili zahvala za poštivanje propisa nadolazećem vozilu su se pokazali vrijednima u takvim sredinama.
Mišljenja sam da bi u okolici svake škole ili vrtića, ne samo u Cvjetnom, najefikasnije bilo povećati (rekao bi početi kontrolirati jer do sada ni jednom nisam vidio policiju da isto radi) policijske kontrole i udarati po džepu sve prijestupnike, kako vozače motornih vozila tako i pješake i bicikliste.
Time bi se spriječile tragedije kao u slučaju bračnog para koji nije prelazio cestu na označenom pješačkom prijelazu što ne umanjuje pogrešku vozačice automobila.
Trebamo mijenjati kulturu ponašanja svih sudionika u prometu i nažalost velike kazne su, po mom mišljenju, jedino adekvatno riješenje.
Pozdrav svim sugrađanima.
Josip
Poštovani gospodine Josip,
ja bih rado da me upoznate s zakonom, naglašavam zakonom, i iz njega koji,članak kao pravna norma propisuje dimenzije uspornika. U očekivanju odgovora lijepo Vas pozdravljam.
Poštovani gosp. Heged,
Možda se varam, molim Vas da me ispravite ako je tako.
Članak 12. stavak 5., Zakona o sigurnosti prometa na cestama kaže da će ministar donijeti propise o prometnim znakovima te signalizaciji i opremi na cesti. Takav Pravilnik postoji i zove se Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama. U članku 102. tog pravilnika su definirane dimenzije uspornika odnosno izbočina za usporavanje prometa.
Srdačan pozdrav,
Josip
Oprostite, nije mi bila namjera da bilo što negiram s aspekta struke i uvijek sam prvi da se poveća sigurnost prometnog sustava na području Grada, ali mora sve biti stručno za što postoje institucije koje su ovlaštene da donose rješenje konfliktne prometne situacije i to jednako za sve sudionike u prometu, a ne s područja interesa pojedinaca. Dakle, zakonski nije definirana oprema za smirivanja prometa, a sva oprema smirivanja u Velikoj Gorici postavljena je po Pravilniku i dimenzijama propisanim tim istim pravilnikom.
Pozdrav gospodine Josipe od Hegeda, javi te još koji put.
Usporavanje prometa znakovima nije rješenje jer se to neće poštovati niti će tko to kontrolirati.
Novitet u svijetu su ležeći policajci koji se ovisno o brzini detektiranoj senzorom podižu i spuštaju dakle u slučaju prekoračenja brzine su podignuti.
Također što bi trebalo tek sa glavnim cestama u Gorici Zagrebačkom i Matice Hrvatske koje su postale ciljani trkaći ring za motorističke entuzijaste i automobiliste?
Prometna policija treba početi raditi svoj posao, također treba uvesti kamere koje će snimati prekoračenje brzina u gradu ako se na bilo koji način želi stati na kraj divljanju, pošto unatoč obilaznicama ciljano se ide na testiranje granica buke i brzine kroz naseljeno mjesto dok policajci se pokriju ušima i zavuku ako tu i tamo hvataju kvartovske pijance.