Grad Velika Gorica

Građani predlažu

Cestovni prijelaz preko kanala između Gradića i Petrovine

Za početak bi pohvalio postavljanje rasvjete na tom prijelazu jer je prije noću bilo krajnje opasno, posebice zimi kada se između nasipa zna spustiti jako gusta magla.

Unatoć tome, ovaj prijelaz nažalost ostaje vrlo opasno mjesto za vozače a posebno za pješake i bicikliste. Naime, cesta je iznimno nepregledna, a toliko uska da se automobil i autobus jedva mimoiđu U koliko se negdje sa strane još nađe kakav pješak, nesreća je vrlo vjerojatna. Posebno je opasan nasip prema Perovini, jer je tamo osim prijevoja i zavoj.

Pokušavam uvijek biti maksimalno pažljiv na tom dijelu, ali već sam nekoliko puta bio u opasnoj situaciji, a nakon što sam imao prilike vidjeti koliko nesavjesno neki vozači (uključujući ZET-ove vozače autobusa) znaju tamo prelaziti, biciklom se jednostavno ne usudim tamo voziti.

U vrijeme kada je ta cesta napravljena, kada je Petrovina bila zaseok bez vode struje i kanalizacije s neznatnim brojem stanovnika i kada je tamo prolazilo par auta dnevno, ta cesta je bila vjerojatno i više nego dovoljna, ali danas, kada tu prolazi velik broj automobila, pješaka, djece, biciklista i autobusa, smatram da taj dio ceste treba pod hitno modernizirati, proširiti, i izgraditi sa strane uzdignuti pločnik za pješake.

Davor

6 komentara na: Cestovni prijelaz preko kanala između Gradića i Petrovine

  • Alen

    U potpunosti se slažem sa prijedlogom prvenstveno jer je djeci koja pohađaju školu do 4 razreda osnovne škole u Gradićima to jedini put do škole, a kako se Petrovina sve više razvija smatram to krajnje nužnim.

  • Šimo

    Slažem se sa Davorom i Alenom kako promišljaju o potrebama građana.
    Za svaku je pohvalu Gradu za osvjetljenje prelaza kanalom.
    Pohvala Gradu za post. “ležećih …icajaca” u Gradićima. Izuzetno korisno. Mislim da bi to obvezno trebalo postaviti i u Petrovini na
    mjestu prije centra sela. Brzo se vozi kroz selo ( iako je uredno postavljen znak za ogr. brzine 40 km/sat) Teško i opasno se je uključiti na cestu u cenntru sela. Događaju se sudari.
    S Poštovanjem,
    Šimo Šimić

  • Davor

    Ne, samo ne još ležećih policajaca. Cesta je duga i ravna, trebalo bi barem 4 komada da nekoga tko želi voziti brzo stvarno prisili da uspori. Jedan bi samo učinio put manje ugodnim ljudima koji normalno voze…

  • Vedran

    Slažem se za postavljanje ležećih i u Petrovini ali samo ispred mosta kanala i okretišta autobusa, razloge ne treba previše objašnjavati. Cesta preko mosta i nasipa je u zavoju, a vozi se preko 60km/h dok kod okretišta ništa sporije, a okretište je ujedno i raskrižje(policija nikad viđena!!!)!
    Ono što bi zaista pomoglo na toj dugoj ravnoj dionici je bolja aktivacija mjesnog odbora koji bi trebao poraditi na uređenju šetnice između ceste i šume uz igralište koje bi bilo odvojeno od kolnika (pitanje su imovinsko pravni odnosi) ili izgradnja pješačke staze uz samu cestu kako u Petrovini tako i na dijelu između dva nasipa. Maknut pješake sa kolnika na pješačku stazu je jedino što će naviše zaštititi djecu i ostale pješake te bicikliste u prometu.
    Postavljanje ležećih je najjeftinije i najjednostavnije a djeca će i dalje biti na kolniku gdje im jednostavno nije mjesto, a mi vozači ćemo i dalje trošit na vezne poluge i ovjes automobila. Uza sve, horizontalna signalizacija uopće ne postoji niti u Gradićima ni u Petrovini, zar je to toliki izdatak (treba povuć nekoliko km traka)? Srednja i rubne trake te označavanje pješačkog prijelaza kod igrališta bi definitivno djeci ukazalo da je to cesta i pojačalo i njihovu opeznost na cesti.
    Onaj most je posebna priča jer je za autobus i druga vozila, pješake i bicikliste jednostavno preuzak i predstavlja najkritičniju točku. Uz taj isti treba izgradit jedan mali drveno metalni most za pješake i bicikliste ali bez zalaganja mjesnog odbora od svega toga dobit ćemo samo jedno veliko NIŠTA!!

  • Petar

    ajmo ajmo samo lezece postavljajte kojih je ionako previse na ovom podrucju, a i ceste nisu u bajnom stanju. Cini mi se da ekipa koja ne vozi i nema vozacku dozvolu navija za lezece . Stavite policiju i radare , istina vise kosta ,ali i puni proracun.
    ps pohvale za rasvjetu…

  • Davor

    Baš sma čitao iskustva “iz europe”. Prema proračunima svaki ležeći policajac usporava kola hitne pomoći za 15 sekundi (ako su dva blizu, i za čitavu minutu). Iz tog razloga tvrde da u Londonu godišnje više ljudi umre na putu do bolnice nego što bi ih spasio LP. Velik novac se sad troši na uklanjanje balvana s ceste…

Komentar

 

 

Možete koristiti ove HTML tagove

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>