Grad Velika Gorica

Građani predlažu

Izlaz iz Velike Gorice

Poštovani,

s obzirom na novu cestu/nadvožnjak prema Gradićima koja je puštena u promet, u jutarnjim satima kada većina radnog stanovništva kreće prema Zagrebu, na semaforu kod Stanice za tehnički pregled (Zubak) stvara se ogromna gužva.

U većini slučajeva policija regulira semafor i hvala im na tome. Međutim, katkad se dogodi da policija nije u mogućnosti biti na mjestu događaja te se beskrajne gužve ponavljaju.

Nastavno na ovaj problem, a s ciljem poboljšanja protočnosti vozila na spomenutom raskrižju, predlažem da lijeva traka koja prema sadašnjoj prometnoj regulaciji dozvoljava skretanje lijevo, ali isto tako i vožnju ravno prema zračnoj luci, da dobije funkciju isključivo skretanja lijevo. Desna traka koja prema sadašnjoj prometnoj regulaciji dozvoljava skretanje isključivo desno (prema VG), predlažem da se napravi nova regulacija te da desna traka bude otvorena za skretanje desnoprema Velikoj Gorici, ravno prema Zračnoj luci te isto tako lijevo prema Zagrebu.

Raskrižje je dovoljno široko i mišljenja sam da bi nova regulacija prometa uvelike olakšala promet na tom našem “uskom grlu”.

Ljubazno molim da razmotrite prijedlog.

S poštovanjem,

Nikola Đuričić

14 komentara na: Izlaz iz Velike Gorice

  • Tomo

    nikada nisam gledao koliko ljudi ide ravno a koliko nas skreće, ali ako je gdin.Đuričić obratio pažnju, onda je to jednostavno rješenje!

  • tomislav

    “Desna traka koja prema sadašnjoj prometnoj regulaciji dozvoljava skretanje isključivo desno (prema VG), predlažem da se napravi nova regulacija te da desna traka bude otvorena za skretanje desnoprema Velikoj Gorici, ravno prema Zračnoj luci te isto tako lijevo prema Zagrebu.”

    apsolutno se slažem da bi desna traka trebala dozvoljavati prolazak “ravno”. s druge strane, vozila koja skreću lijevo prema zagrebu moraju dati prednost vozilima koja iz smjera aerodroma idu prema gradićima. u tom slučaju, otvaranjem obje trake za lijevo skretanje, otežala bi se situacija onima koji voze ravno. a i sada je već dovoljno zakomplicirana time što za vrijeme gužve moraju čekati dvije ili tri faze da bi prošli *ravno*, dok za to vrijeme desna traka (isključivo desno skretanje) zjapi prazna. možda bi “privremeno zeleno” za isključivo lijevo skretanje moglo riješiti problem…

  • Nikola

    U svakom slučaju poželjno je da se nešto napravi i ponudi bolje rješenje jer ovo trenutno je najlošije i najviše usporava protočnost.

    Uskoro će, završetkom obilaznice, upravo taj izlaz biti “glavni” i bojim se kako će to tada izgledati.

    Ukoliko se do sada nije razmišljalo o tom izlazu i trenutnom problemu, vrijeme je da se počne dok još nije kasno.

    LP

  • Davor

    Dodao bi još da bi bilo lijepo kada bi se kod semafora tamo prema nadvožnjaku cesta malo proširila i napravila posebna traka za skretanje lijevo. Često se naime događa da lijevi skretači moraju propustiti vozače iz suprotnog smijera i onda vozači budu prisiljeni nepotrebno čekati.

  • Davor

    PS. što se tiće semafora, mislim da bi jedino efikasno rješenje bilo postaviti sustav semafora s malo “pametnijom” regulacijom. Ima primjerice prilično lijepih rješenja s kamerama ili osjetnicima u tlu, pomoću kojih automat “zna” kakva je situacije, s koje strane ima koliko automobila i prema potrebi optimizira protočnost prometa i minimalizira vrijeme čekanja u svim smijerovima. Naravno, tako nešto nije jeftino, ali mislim da bi se dugoročno pokazalo jeftinije od alternativa.

  • Ankica

    Mislim da bi najefikasnije i najjeftinije bilo kao i u drugim gradovima(Varaždin, Čakovec ..) umjesto semafora gradili kružne tokove, manji troškovi električne energije veći protok vozila kroz raskrižja

  • pero

    gđa.Ankica je dala odličan prijedlog da se pojedina raskrižja riješe kružnim tokovima, a posebno novoizgrađeno raskrižje Vukomeričke i Miošićeve ulice koje je izrazito opasno i pitanje je dana kad će netko smrtno stradati, a na istom raskrižju nesreće su skoro pa svakodnevno.Isto tako novoizgrađeno raskrižje Kolodvorske i Miošićeve ul. kod Konzuma,gdje se bespotrebno stvaraju gužve čudnim radom semaforskih uređaja,a ista bi se gužva u potpunosti riješila dvotračnim kružnim tokom.Nadam se da će pametni ljudi iz nadležnih službi koje su izdale uporabne dozvole za ista raskrižja,uočiti i otkloniti predmetne probleme,isključivo radi sigurnosti ljudi.

  • Vedran

    Bez bar jedne zasebne trake za lijevo neće se riješit protočnost izlaza. Desna traka koja je sad samo za desno neće dobit funkciju sva tri smjera (lijevo, ravno, desno) jer ugrožava vozila iz suprotnog smjera, već desno i ravno. Dodatno tu može pomoći semafor prije koji ako se uskladi sa semaforom na Velikogoričkoj može tempirat vozila iz VG. Taj semafor prije je još gori jer svojim postavkama koči i ulazak u VG i ravno prema nadvožnjaku dajući prednost prometu na sporednoj cesti???

  • Davor

    Mislim da je uvođenje kružnih tokova jako loše rješenje, jednostavno zato jer, budimo realni, naša balkanska vozačka kultura nije na tom nivou. Ako malo progooglate teme po forumima o zagrebačkim rotorima i ostalim većim kužnim tokovima, nači ćete redovito hrpu prigovora na ljude koji jednostavno ne znaju poštovati pravila, uletavaju i izletavaju bez poštovanja prednosti i slično. Nesreće su česte na tako reguliranim raskrižjima.

  • nevres

    101 je razlog za nepostivanje propisa .Kad vozac sjedne za volan pretvori se u zvijer koja ima 1001 razlog za divljanje.U jutarnjim satima brzina prolaska kroz VG je u prosjeku 80-110.Provjerite sami prolaske kroz crveno ,drzanje razmaka i slalom voznje.Pozdravljam kruzni tok a balkanci se moraju nauciti kulturi.Auti nisu namjenjeni za ljecenje frustracuja i nesretnog djetinjstva.

  • Davor

    Uz svo dužno poštovanje, jedan nesavjesan vozač dolazi na 20 ili više savjesnih, tako da molim bez nepotrebnih generalizacija.

    Jednostavno ne vidim zašto bi forsiranje raskrižja u kojima ti “divlji” imaju mnogo više šanse napraviti gomilu štete bila dobra ideja.

  • mila

    Slažem se!!!
    I sama sam Vam to planirala pisati. Skretanje u lijevo tj.u smijeru Zagreba je vise opterećeno i trebalo bi biti označeno kao isključivo za skeranje u lijevo . Skretanje u desno prem Velikoj Gorici koriste samo oni koji idu iz Zubaka jer svi ostali skrenu i puno ranije i koriste novu cestu prema konzumu za sva skretanja prema Gorici.
    Tako ispadne da je ta traka uglavnom slobodna.

    SVAKAKO POŠALJITE NEKOGA TAMO I ODMAH ĆE VAM BITI JASNO DA JE OVO NAJJEFTINIJA INVESTICIJA A MISLIM DA ĆE PUNO POMOĆI.(jednu crtu prefarbati u crno , a drugoj strelici dodati jos jednu)

  • Davor

    Je, traka samo za lijevo malo bi olakšala situaciju, ali bojim se ne drastično. Vozači koji sada idu ravno su, koliko imam prilike primijetiti, u manjini, a osim toga i ne moraju paziti naprednost prolaska vozila iz suprptnog smijera pa su brži.

  • Nikola

    Znaci, ovaj prijedlog je napisan 5. svibnja. Danas je proslo vise od 3 mjeseca i nitko se nije udostojao niti odgovoriti, a kamoli nesto konkretnije napraviti.

    Gospodo, cekate li da se u potpunosti otvori autocesta Zagreb-Sisak-Zagreb pa kad kolone budu kroz cijelu goricku oblilaznicu? Hocete li onda intervenirati?

    I jos jedna opaska – tko je dozvolio da se na krizanju kod KOnzuma postavi onakav, oprostite na izrazu, glupi semafor?!

    Neki dan je bila prometna koja je ukljucivala tri automobila, bilo je ozlijedjenih, a u jednom automobilu je bila i beba.

    Bojim se da je ovo samo prvi u nizu slicnih nemilih dogadja, a iskljucivo zbog apsurdno postavljenog semafora, a svi vidimo, iako smo amateri, da je bilo prostora da se napravi solidan kruzni tok.

    Ali naravno, cemu ubrzavati protočnost vozila. Valjda je cilj usporiti i stvarati nepotrebne guzve.

    Komentar je s namjerom oštriji u nadi da ce Vas pokrenuti da se neke ocigledno lose stvari u prometnoj regulaciji riješe.

    Zahvaljujem!

Komentar

 

 

Možete koristiti ove HTML tagove

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>